۰

جشنواره مونسون تابستانی در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: اوایل تابستان جشنواره مونسون در منطقه چابهار اجرا خواهد شد و در این زمان به دلیل بادهای موسمی بازار موج سواری داغ است که جشنواره ای مختص موج سواری در این منطقه برگزار می شود.
جشنواره مونسون تابستانی در منطقه آزاد چابهار برگزار می شود
عدنان حسینی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: این جشنواره از 30 خرداد ماه کلید خورده و چند روزیست که در حال اجرا می باشد جشنواره موج سواری از منظر بین المللی فرصت بازاریابی بین المللی را فراهم خواهد کرد و از این طریق شاهد افزایش حضور گردشگران خارجی نیز در کشور خواهیم بود.

وی در خصوص فاصله و مسیر تهران تا روستای رَمین تاکید کرد: مسیر جاده ای تهران تا چابهار حدود دو هژار کیلومتر است که اگر بخواهید با ماشین شخصی به این منطقه سفر کنید، به دلیل طولانی بودن مسیر باید حداقل شبی را در یکی از شهرهای بین راهی سپری کنید.

وی در خصوص مسیر موج ۹در چابهار عنوان کرد: پس از رسیدن به چابهار برای رفتن به روستای رَمین باید از جنوب شرقی چابهار و در جاده ساحلی به سمت شرق حدود پنج کیلومتر ادامه دهید تا به روستای رمین برسید.

حسینی با اشاره به نزدیک ترین مراکز اقامتی در آستانه فصل مونسون در تابستان خاطرنشان کرد: اقامتگاه بوم گردی رمین چابهار از جمله اقامتگاه های این روستاست کسانی که با چادر مسافرتی سفر می کنند هم نیز می توانند از مکان هایی که برای کمپ کردن در نظر گرفته شده، استفاده کنند همگردی این سفر اهل هیجان و موج سواری در مونسون پیشنهاد می شود.

انتهای پیام/
شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 453836
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *