۰

سینما هلال چابهار رسما افتتاح می شود

مدیر سینما هلال چابهار گفت: سینمای مجتمع ارشاد واقع در گلشهر از سه شنبه هفته جاری با اکران عمومی سه فیلم روز سینمای کشور افتتاح می شود.
سینما هلال چابهار رسما افتتاح می شود
مهدی زه کنی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: افتتاحیه سینما هلال چابهار، سه شنبه ساعت 19 با اکران سه فیلم تگزاس 2، سامورایی در برلین آغاز به کار می کند.

وی با اشاره به فروش نیم بهای بلیط ها تاکید کرد:این سینما واقع در گلشهر میدان امام علی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد با نام سینما هلال دارای ۳۰۰ صندلی از ساعت ۷ تا یک شب در سه سانس فیلم پخش می کند.

مدیر سینمای چابهار ادامه داد: ثبت وقایع انقلاب اسلامی به مدد سینماگران عزیزمان، سندی ماندگار و میراثی ارزشمند برای ایران معاصر است و مرور سینمای مستند انقلاب در این دوره، تلاش های خالصانه یک ملت برای رسیدن به استقلال و رهایی از وابستگی را یادآوری می کند.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید سهم برجسته ای از افتخارات سینمای ایران در جهان و عرصه بین الملل به واسطه حضور موفق آثار سینمای مستند است، موفقیت هایی که اعتباری شایسته به جشنواره حقیقت در منطقه و آسیا بخشیده است. به گونه ای که شاهد حضور آثار ارزشمند و مخاطبانی پرشور و کم نظیر در این رویداد فرهنگی هستیم.

انتهای پیام/
شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 453835
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *