۰

ساخت ۵ مدرسه پیشرفته در محروم ترین روستاهای چابهار

مدیرعامل پروژه دستیاری به دشتیاری گفت: با همت و نگاه بلند خیرین مدرسه ساز ۵ مدرسه به تفکیک مسافت و نیاز مردم هر منطقه در محروم ترین روستاهای چابهار در حال احداث می باشد.
ساخت ۵ مدرسه پیشرفته در محروم ترین روستاهای چابهار
حسین علیمرادی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: مدرسه ۹ کلاسه روستای بجاربازار مربوط به مقطع ابتدایی به همراه دبیرستان دخترانه بجاربازار که ۶ کلاس آن بازسازی و ۴ کلاس اضافه می شود (جمعا ۱۰ کلاس)، اعتبار آن توسط خیرین دست یاری به دشتیاری و منطقه ازاد تامین شده و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه مدرسه لاتیدان و چوتانی به طور ۱۰۰ درصدی توسط خیرین دستیاری به دشتیاری تامین اعتبار شده بود تاکید کرد: با توجه به این که اعتبار منطقه ازاد چابهار به جهت محدودیت های تشریفات مالی صرفا مختص خرید مصالح بود؛ با موافقت و با استقبال خیرین دو مدرسه دیگر به مدارس در حال ساخت اضافه شد و ۵۰ درصد از ۴ مدرسه (مصالح) توسط منطقه آزاد و ۵۰ درصد دیگر (دستمزد) توسط خیرین دو پروژه مذکور تامین اعتبار شده است.

مدیر عامل این پروژه ادامه داد: مدرسه پت و‌ شه بیک زهی به طور ۱۰۰ درصدی توسط خیرین تامین اعتبار شده و نکته مهم این است که در عرف جامعه پیمانکار مجموعه ای خوانده می شود که به صورت تجاری و با میانگین سود ۲۰ درصد اقدام به ساخت مدارس می کند و مجمع خیرین مدرسه ساز این پیمانکاران را به خیرین معرفی می کند که متاسفانه جدا از هزینه گزاف، در چند سال اخیر پیمانکاران سطح منطقه موجبات نارضایتی خیرین را ایجاد کرده اند.

وی تشریح کرد:متاسفانه موسسه خیریه دستیاری به دشتیاری در اطلاعیه روابط عمومی مجمع چابهار پیمانکار نامیده شده در حالی که خیرین پت، شه بیک زهی، چوتانی و لاتیدان به جهت اینکه ما ۲۰ درصد زیر قیمت پیمانکاران تجاری و فقط به جهت کار خیر مدرسه میسازیم به ما مراجعه کرده و ساخت مدرسه را به ما سپرده اند.

علیمرادی بیان کرد: ۱۳ مدارس اعلامی با نظارت و هماهنگی سازمان نوسازی مدارس ساخته خواهند شد و پس از تکمیل توسط سازمان مذکور تجهیز می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تفاهنامه مدارس مذکور به طور مستقیم با دست یاری به دشتیاری توسط خیرین موسسه امضا و به طور میانگین ۲۰ درصد زیر قیمت روز بوده است.

انتهای پیام/
شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 453834
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *