۰

رفع تصرف اراضی دولتی از دست زمین خواران در حاشیه شهر چابهار

شهردار بندر چابهار خواستار آزاد سازی اراضی دولتی با کاربری اداری، فضای سبز و آموزشی از دست زمین خواران در حاشیه شهر چابهار شد.
رفع تصرف اراضی دولتی از دست زمین خواران در حاشیه شهر چابهار
به گزارش چهاربهاران یونس حقانی در جلسه ای که به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان چابهار با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر در دادگستری برگزار شد افزود: تامین امنیت اجتماعی علی الخصوص در مراد آباد و روستاي كمب، بر ضرورت تعامل دادگستری در بحث رفع مسائل حاشیه نشینی با شهرداری می افزاید.

وی با اشاره به معضلات زمین های تصرفی در کمب تاکید کرد: تعیین و تکلیف اراضي که با کاربری اداری، فضای سبز، آموزشی و غیره و ذالک که تحت تصرف مردم می باشند حائژ اهمیت است.

حفانی ادامه داد: تسریع در رسیدگی به پرونده های اراضی دو هزار هکتار شهرداری و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی می تواند در توسعه شهری موثر واقع شود.

شهردار بندر چابهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام دستگاه قضا و تبریک هفته ی قوه قضاییه بیان اذعان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین حوزه ی شهرداری و مجموعه ی دادگستری برقرار است که امید داریم در راستای ادامه ی این تعامل وهمکاری خدمات خوبی به شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام/
شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 453832
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *