رفع تصرف اراضی دولتی از دست زمین خواران در حاشیه شهر چابهار

8 تير 1398 ساعت 7:48

شهردار بندر چابهار خواستار آزاد سازی اراضی دولتی با کاربری اداری، فضای سبز و آموزشی از دست زمین خواران در حاشیه شهر چابهار شد.


به گزارش چهاربهاران یونس حقانی در جلسه ای که به مناسبت هفته قوه قضائیه با دادستان و رئیس دادگستری شهرستان چابهار با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر در دادگستری برگزار شد افزود: تامین امنیت اجتماعی علی الخصوص در مراد آباد و روستاي كمب، بر ضرورت تعامل دادگستری در بحث رفع مسائل حاشیه نشینی با شهرداری می افزاید.

وی با اشاره به معضلات زمین های تصرفی در کمب تاکید کرد: تعیین و تکلیف اراضي که با کاربری اداری، فضای سبز، آموزشی و غیره و ذالک که تحت تصرف مردم می باشند حائژ اهمیت است.

حفانی ادامه داد: تسریع در رسیدگی به پرونده های اراضی دو هزار هکتار شهرداری و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی می تواند در توسعه شهری موثر واقع شود.

شهردار بندر چابهار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام دستگاه قضا و تبریک هفته ی قوه قضاییه بیان اذعان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین حوزه ی شهرداری و مجموعه ی دادگستری برقرار است که امید داریم در راستای ادامه ی این تعامل وهمکاری خدمات خوبی به شهروندان ارائه شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453832

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453832/رفع-تصرف-اراضی-دولتی-دست-زمین-خواران-حاشیه-شهر-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir