زمان نام نویسی چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان تمدید شد

11 تير 1398 ساعت 10:34

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تمدید زمان نام نویسی چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تا پنجشنبه ۱۳ تیر خبر داد.


به گزارش چهاربهاران، مهرداد جهاندیده افزود: زمان نام نویسی چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر که از ۴ خرداد تا ۱۰ تیر اعلام شده بود، با توجه به استقبال شرکت‌های تعاونی تا روز پنجشنبه ۱۳ تیر تمدید شد.
وی‌افزود: جشنواره تعاونی‌های برتر همه ساله در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام‌مند و نهادینه کسب و کار‌های تعاونی موفق در سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت‌های تعاونی متقاضی در ۲۳ گرایش کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، مصرف کنندگان، صنوف توزیعی، صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی، خدماتی، اتاق تعاون و اتحادیه‌های تعاونی در این جشنواره نام نویسی کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر این اساس تعاونگران استان می‌توانند برای نام نویسی در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر تا تا ۱۳ تیر به سامانه اینترنتی چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به آدرس www.taavonibartar.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
وی زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان را شهریور سالجاری همزمان با هفته تعاون در زاهدان اعلام کرد و افزود: برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر که در تهران برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 453827

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453827/زمان-نام-نویسی-چهاردهمین-جشنواره-تعاونی-های-برتر-سیستان-بلوچستان-تمدید

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir