۰

رشد ۱۴ برابری سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار

مدبرعامل و رئیس هیأت مدیره منطقه آزاد چابهار گفت: از سال ۹۲ تاکنون سرمایه گذاری داخلی بیش از ۱۴ برابر رشد داشته است به طوریکه میزان سرمایه گذاری در ۶ سال اخیر از مجموع ۱۵ سال گذشته بیشتر است.
رشد ۱۴ برابری سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار
عبدالرحیم کردی در گفت وگو با چهاربهاران افزود: ۳۳۰ شرکت سرمایه گذاری از مجموع سه هزار شرکت ثبت شده در این منطقه خارجی هستند که ۱۴۰ شرکت متعلق به تجار افغانستان است.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ۸۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های در حال ساخت هزینه شده است تاکید کرد: چابهار ظرفیت خوبی برای توسعه و فعالیت‌های اقتصادی و نقش مهمی در توسعه این استان دارد.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: عملیات اجرایی فرودگاه چابهار پس از سالها انتظار و با حمایت وزارت راه وشهرسازی و استانداری سیستان و بلوچستان در تیرماه جاری آغاز می شود و نقش مهمی در توسعه این منطقه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ طرح، پروژه و واحد بزرگ و کوچک در این منطقه در حال اجراست تاکید کرد: زیرساخت‌های منطقه آزاد چابهار با اقدامات انجام شده در حال تکمیل شدن است و در آینده زمینه جذب سرمایه بیشتری را خواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الحاق بنادر چابهار به منطقه آزاد و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا می‌تواند به توسعه و آبادانی این منطقه کمک کند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب: 453799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *