۰

آب رسانی و برق کشی استاندارد اولویت اول مردم حاشیه نشین چابهار

معاون اقتصادی ریاست جمهوری گفت: دولت برای رفع مشکلات حاشیه نشینی اعتبارات خوبی را در نظر گرفته است و به زودی در زمینه های مختلف شامل آبرسانی و برق کشی استاندارد و متعارف شاهد ساماندهی این مناطق خواهیم بود.
آب رسانی و برق کشی استاندارد اولویت اول مردم حاشیه نشین چابهار
به گزارش چهاربهاران محمد نهاوندیان ظهر امروز در بازدید از مناطق حاشیه شهر چابهار که با حضور استاندار و فرماندار چابهار انجام شد افزود: ساماندهی اصولی این مناطق اولویت کار مسئولات باشد به طوری که تسریع در رسیدن امکانات نظیر برق، آب رسانی و امکانات رفاهی برای ساکنان حاشیه شهر در دستور کار می باشد.

وی با اشاره به کافی نبودن اقدامات سالهای اخیر برای ساماندهی این مناطق تاکید کرد: طبق مصوبات شورای تامین شهرستانی باید مناطقی نظیر جنگلوک به مکان دیگری در حاشیه شهر جابجا شوند که برای این امر زمین مورد نظر جانمایی شده است.

وی بر تسریع در اختصاص اعتبارات لازم برای ساماندهی مناطق حاشیه شهر چابهار تاکید کرد و افزود: نباید مردم بدون امکانات روزگار بگذرانند، حاشیه نشینی چابهار باید هر چه سریع‌تر جمع شود و در این باره نیز اقدامات خوبی آغاز شده است.

وی وجود حدود ۷۰ هزار نفر را در ۱۲ سکونتگاه غیر رسمی را جالب ندانسته و ادامه داد: حاشیه نشینان بدون هرگونه امکانات رفاهی در حاشیه شهر چابهار ساکن هستند و این در حالی ست که چابهار جذابیت‌های اقتصادی و تجاری دارد و برخی از ساکنان روستاها و شهرهای همجوار برای نجات از خشکسالی و بی آبی، امید به اشتغال و زندگی بهتر به این شهر سفر می‌کنند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 453796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *