رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار خبر داد:

پایان رقابت‌های قهرمانی موج‌سواری کشور "جام مکران" در چابهار

5 تير 1398 ساعت 10:05

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: رقابت‌های موج‌سواری قهرمانی کشور "جام مکران"با معرفی برترین‌ها در رده‌های مختلف سنی، آقایان و بانوان به کار خود پایان داد.


عمر بلوچ در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه این رقابت ها که از اول تیرماه ۹۸ در سایت موج‌سواری بندر صیادی-گردشگری رمین چابهار آغازشده بود بیان کرد: رقابت‌ های موج سواری قهرمانی کشور در بخش آقایان بزرگسالان ۱۸ نفر، نوجوانان چهار نفر، نونهالان ۱۳ نفر و در بخش بانوان نیز ۱۷ نفر و دختران نونهال ۲ نفر شرکت کردند.

وی افزود: تیم بزرگسالان‌ سالار قیصری، دانیال بحرالعلومی، ادریس پیکر و حبیب‌الله بلوچی به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: تیم نوجوانان سراج بلوچ، فاروق بلوچ، داود خدیر، عثمان بلوچی و تیم نونهالان، میلاد بلوچی، حسین بلوچ، عدنان فولادی و مدثر فولادی مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

وی گفت: همچنین در مسابقات بانوان، رعنا افطسی، نورا نعراقی، زهرا لاجوردی و آزاده خلفیان به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

به گفته بلوچ؛ با برنامه ریزی مناسب و اجرای به موقع دوره های آموزشی و مسابقات مختلف می توانیم در آینده حضور موفقی در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه این رقابت‌ها با اهدای مدال، احکام و کاپ‌های قهرمانی با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران، رئیس انجمن موج‌سواری کشور، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار و معاون تربیت‌بدنی سپاه چابهار در سایت موج‌سواری رمین چابهار برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453792

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453792/پایان-رقابت-های-قهرمانی-موج-سواری-کشور-جام-مکران-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir