۰

اولین محموله تانکرهای آبرسانی در محروم ترین روستاهای چابهار توزیع شد

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: در راستای اجرای طرح های آبرسانی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین محموله تانکرهای ۱۰۰ هزار لیتری آب شرب تحویل مردم غیور روستانشین این خطه از کشور عزیزمان شد.
اولین محموله تانکرهای آبرسانی در محروم ترین روستاهای چابهار توزیع شد
سرهنگ محمد علی پوراحمدیان در گفت و گو با چهاربهاران افزود: در این راستا ۴۷ تانکر ۱۰۰ هزار لیتری، ۲۷ مخزن بتنی ۴۰ هزار لیتری ذخیره آب و ۱۷۵ چشمه سرویس بهداشتی در کلیه روستاهای بخش دشتیاری به منظور ذخیره و آبرسانی بهتر به روستائیان خدمات رسانی شد.

وی بابیان اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و عمرانی به مناطق کم برخوردار اعمال شده است افزود: بسیج سازندگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری از ظرفیت خدمات جهادی در برهه های مختلف برای کمک به روستائیان عمل می کند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: ماموریت مهم ما بستر سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی است اعتقاد داریم اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند روستا اصلی ترین سنگر اقتصادی است که ما باید زیر ساخت های فرهنگی، علمی، اقتصادی، آموزشی و ورزشی را آماده کنیم که هم اکنون اقدامات ساخت زیرساخت آبرسانی در حال اجراست.

وی ماموریت بسیج سازندگی را هدایت، حمایت و پشتیبانی از اقشار مختلف بسیج عنوان و تشریح کرد: از دیگر ماموریت‌های ما اعزام تیم‌های متخصص پزشکی به مناطق محروم است که در سال گذشته نیز تیم های اعزامی پزشکی در قالب محرومیت زدایی در مناطق مختلف چابهار اعزام شده است.

سرهنگ پوراحمدیان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تمام فعالیت‌هایی که سازمان بسیج سازندگی استان در دست اقدام دارد از توان فنی، تخصصی و کارشناسی دستگاه های بهره بردار در جهت کمک به معیشت روستاییان استفاده شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 453768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *