۰

پرداخت مطالبات گندم کاران بعد از 48 ساعت

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان سيستان وبلوچستان گفت؛ مطالبات گندم كاران بر اساس ميزان گندم تحويلي حداكثر تا 48 ساعت پس از تحويل گندم از طريق بانك كشاورزي به حساب شخصي كشاورزان واريز مي‌شود .
پرداخت مطالبات گندم کاران بعد از 48 ساعت
به گزارش چهاربهاران، زورقی افزود: از ابتداي فصل برداشت گندم در استان تاكنون كار برداشت گندم در سطح ۲۹هزار هکتار از گندمزارهای استان  به اتمام رسيده است .
وی بیان کرد: همزمان با برداشت گندم کار  خريد گندم توسط ۱۱مرکز در استان شروع و تاكنون بيش از ۱۷هزار و۴۵۷تن گندم مازاد بر مصرف از كشاورزان خريداري وبه سيلوها حمل شده است .
رئيس سازمان جهاد كشاورزي تصريح كرد: از كل گندم خريداري شده ۱۶هزار و۷۷تن گندم آردی است که توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی و سازمان تعاون روستایی با نرخ مصوب خریداری و به سیلوها منتقل شده است .
وی گفت: همچنین تاکنون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ۱۳۸۰تن گندم بذري براي كشت در سال زراعي ۹۹-۹۸ با قيمت حدود ۲هزار تومان از كشاورزان استان خريداري کرده و اين روند تا تأمين بذر مورد نيازاستان ادامه دارد .
زورقي ارزش گندم هاي خريداري شده را بيش از ۳۰۰میلیارد ريال عنوان كرد .
وی تاکید کرد: خريد گندم از كشاورزاني كه در سامانه جامع پهنه بندي و مديريت داده هاي كشاورزي وزارت جهادكشاورزي ثبت مشخصات كرده باشند ملاك عمل خواهد بود.

انتهای پیام/
شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 453754
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *