رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار خبر داد:

آغاز رقابت های موج سواری کشور در چابهار

30 خرداد 1398 ساعت 18:01

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: رقابت های موج سواری انتخابی تیم ملی با عنوان «جام مکران» با حضور ورزشکارا، علاقه مندان و مسئولان محلی در ساحل روستای رمین چابهار آغاز شد.


عمر بلوچ در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران از آغاز رقابت های موج سواری کشور در چابهار خبر داد و بیان کرد: مسابقات کاپ آزاد موج‌سواری به عنوان "جام مکران" به میزبانی چابهار در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آغاز و در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با حمایت منطقه آزاد و و اداره ورزش و جوانان در رمین و کنارک برگزار می شود افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و از امروز آغاز و تا ششم تیرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: برگزاری دوره‌های داوری، مربیگری، برگزاری مسابقات امداد و نجات و همچنین سمینارهای مربوط به موج‌سواری در طول این مدت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رقابت های مسابقات موج سواری جهت انتخاب تیم ملی موج سواری کشور است تصریح کرد: ورزش‌های آبی ساحلی نظیر موج سواری، شنا، قایقرانی، غواصی، فوتبال و والیبال ساحلی ظرفیت‌های فراموش شده در چابهار و کنارک هستند که نیاز است هرچه سریع‌تر احیا شوند.

بلوچ گفت: در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها برنامه‌های آئینی موسیقی محلی اجرا و نمایشگاه صنایع دستی و غرفه غذاهای محلی به عنوان ظرفیت‌های گردشگری منطقه برپاست.

افتتاحیه مسابقات موج سواری انتخابی تیم ملی موج سواری جام مکران با حضور رئیس انجمن موج سواری کشور، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، هیات نجات غریق و غواصی چابهار برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453749

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453749/آغاز-رقابت-های-موج-سواری-کشور-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir