۰

اعمال تحریم ها بر علیه کشور سرمنشا فتنه های دشمنان/ مقاومت و بیداری عاملی برای رسوایی فتنه های آمریکا در همه حوزه ها

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: امروز دشمنان با اعمال تحریم ها هر گونه فتنه ای را اعم از اقتصادی و سیاسی بر مردم کشور اعمال می کند تا بر پایداری و مقاومت قلبی مردم تاثیر بگذارد.
اعمال تحریم ها بر علیه کشور سرمنشا فتنه های دشمنان/ مقاومت و بیداری عاملی برای رسوایی فتنه های آمریکا در همه حوزه ها
مولوی عبدالواحد بزرگزاده در گفت و گو با چهاربهاران افزود: دشمن در حال زمینه سازی توطئه فتنه ۹۸ با استفاده مجدد از خواص است که باید مردم با بصیرت در عرصه نظام ایستادگی کنند و انقلاب ۴۰ ساله خود را ادامه دهند و در این مسیر جریان هایی تحت عناوین مختلف نباید باعث شود مردم از حمایت نظام منصرف شوند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید کرد: مجرای فتنه در جریان های جامعه است و ممکن است در حوزه های فرهنگی و اقتصادی باشد و مبدا آن نیز دشمنان هستند که می خواهند از این مسیر به اهداف خود برسند.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار ادامه داد: شکست های استکبار جهانی در دفاع از فتنه ها، جنگ تحمیلی، عراق و افغانستان، طرح کنار گذاری بشار اسد، ائتلاف علیه داعش، ابعاد نظامی پرونده هسته ای ایران، خاورمیانه امریکایی و رسوایی در جریان تسخیر لانه جاسوسی بخشی از شکست های استکبار و هم پیمانان وی در پایه ریزی فتنه ها است.

وی با بیان اینکه کشور دچار بحران اقتصادی است و آمریکا با همه قدرت و سرمایه‌گذاری فراوان قصد دارد ما را از پای در آورد تشریح کرد: بدون شک فشارها و توطئه‌های خارجی و تحریمها توسط دولت آمریکا ادامه خواهد داشت و در این رابطه مردم ما نیازمند هوشیاری کامل می باشند.

وی عنوان کرد: دشمنان در حال برنامه‌ریزی فتنه‌گری در کشور مان می باشند و خواب فتنه‌ای دیگر را در سال های در پیش رو می بینند ولی با بیداری اسلامی شکست دیگری به کارنامه آنها افزوده خواهد شد.

مولوی بزرگزاده با بیان اینکه امروز مسؤولین باید به هشدار رهبری پیرامون فتنه های مختلف دقت و توجه داشته باشند خاطرنشان کرد: آمریکا و جامعه جهانی ایران را به فعالیت های حمایتی از ترویست ها متهم می کند سال گذشته از ایران خواسته شده بود که به کارگروه اقدامات ویژه مالی بپیوندد این گروه ویژه برای مبارزه با پول شویی فعال است و جمهوری اسلامی تا مدتها به همراه کره شمالی در لیست سیاه آن قرار داشته است.

وی اذعان کرد: در سال های در حال گذر «دشمن» ایران را در «تنگنا» قرار داده و از طریق «مشکلات اقتصادی و استیصال قشر آسیب پذیر» قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 453737
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *