۰

تسهیلات بانکی و زیرساخت مکانی کمک منطقه آزاد چابهار برای توسعه تولید

مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مناطق آزاد با تامین زیرساخت های مکانی و تسهیلات بانکی زمینه ای را برای حضور سرمایه گذاران و نوآوران ایجاد کرده است تا بر مبنای توانمندی های خود ضمن بهره مندی از این خدمات در مسیر تولید و صادرات کالا گام بردارند.
تسهیلات بانکی و زیرساخت مکانی کمک منطقه آزاد چابهار برای توسعه تولید
مجتبی اسدی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: کشور در یک مقطع زمانی با بهره گیری از ظرفیت های مناطق آزاد خود برای رسیدن به رقابت پذیری در تولید و انتقال فناوری استفاده کرد و بعد از آن توانست با توسعه دادن این ظرفیت به کل کشور قابلیت بالایی در صنعتی سازی کسب کند.

وی بیان اینکه صاحبان ایده در مناطق آزاد نباید نگرانی برای تبدیل آن ایده ها به تولید داشته باشد گفت: زمینه همکاری بین نوآوران و مبتکران با مناطق آزاد فراهم شده است و آن ها در آینده مالک همان ایده خوشان خواهند بود، شاید مشکلاتی در سرزمین اصلی برای تبدیل ایده به کالا وجود داشته باشد، اما مناطق آزاد به دلیل ساختار تشکیلاتی متفاوتی که دارد محدودیتی برای تبدیل ایده به کالا با حفظ مالکیت آن وجود ندارد.

مدیر صنایع سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر ضروروت حمایت از تولیدات فناورانه در کشور تاکید کرد: حمایت از تولید فناوری با بهره گیری از ایده های جدید روشی است که چینی ها سال ها پیش در پیش گرفتند و توانستند با انتقال فناوری و بومی ساز به سطح بالایی از اقتصاد دست یابند و امروز می بینیم این کشور اقتصاد دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به زیرساخت های تولید خاطر نشان کرد: کمک های بسزایی برای ارتقا و توجه به تولید انجام شده است و سرمایه گذار می تواند در کمترین زمان به تولید برسد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 453732
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *