کشف بیش از ۲ ونیم تن مواد افیونی در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب شرق کشور

29 خرداد 1398 ساعت 8:10

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "سراوان" و کشف ۲ تن و ۵۱۸ کیلو گرم انواع مواد افیونی خبر داد.


به گزارش چهاربهاران، سردار محمد قنبری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان "سراوان" دست یافتند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان سراوان پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی سرانجام محل دپو محموله مواد مخدر در یکی از مناطق عقبه مرزی را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس با کنترل نامحسوس محل سرانجام عصر روز گذشته با مراجعه قاچاقچیان به محل برای جابه جایی محموله با آن‌ها درگیر که با توجه به آتش پرحجم تکاوران پلیس، سوداگران مرگ زمین گیر شدند.
سردار قنبری بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه ضمن دستگیری ۳ قاچاقچی در پاک سازی از منطقه، یک تن و ۹۲۲ کیلو گرم تریاک، ۲۳۰ کیلو مرفین، ۳۲۳ کیلوگرم حشیش، ۴۳ کیلو و ۴۶۰ گرم هروئین، ۲ دستگاه وانت، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلح گفت: نیروی انتظامی در منطقه حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 453726

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453726/کشف-بیش-۲-ونیم-تن-مواد-افیونی-درگیری-مسلحانه-سوداگران-مرگ-جنوب-شرق-کشور

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir