۰

ارتقای تخصصی ترین مرکز جامع بیماران خاص استان در چابهار

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: بخش تالاسمی چابهار به زودی به یکی از تخصصی‌ترین مراکز جامع بیماران خاص استان سیستان و بلوچستان در این شهرستان ارتقا خواهد یافت.
ارتقای تخصصی ترین مرکز جامع بیماران خاص استان در چابهار
محمود حسین بر در گفت و گو با چهاربهاران افزود: امروزه ما بایستی با تدابیر متفاوت به فردایی بهتر برای بیماران خاص و ارتقای سطح سواد شهروندان برای اتخاذ تصمیمات بهتر به منظور جلوگیری از تولد کودکان مبتلا به تالاسمی دست پیدا کنیم.

وی برای ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی تاکید کرد: باید هرچه سریع‌تر بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار اجرایی و تکمیل شود تا با نیروی انسانی، پزشک، تجهیزات و امکانات بهتر به مردم این منطقه محروم خدمت کرد.

وی با بیان اینکه روزانه به بیش از ۴۰ بیمار تالاسمی در چابهار خدمات لازم ارائه می‌شود تشریح کرد: تجهیز بخش تالاسمی به عنوان پاراکلینیک بیماران خاص و ارائه خدمات توانبخشی دارویی، آزمایشگاهی و مشاوره در چابهار در اولویت است.

مدیر شبکه بهداشت چابهار امکانات رفاهی از جمله صندلی انتظار و تجهیزات سرمایشی را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: بخش تالاسمی بیمارستان امام علی (ع) چابهار در فضایی با ۲۵ تخت بیمار در ۲ طبقه به بیماران تالاسمی و ۱۰ بیمار هموفیلی با سه پرستار، یک خدمه و یک پزشک به ۵۶۵ بیمار تالاسمی خدمات می‌دهد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 453712
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *