۰

۱۹ طرح عشایری در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ طرح امور عشایری همزمان با هفته جهاد کشاورزی در سراسر این استان به بهره برداری رسید.
۱۹ طرح عشایری در سیستان و بلوچستان افتتاح شد
به گزارش چهاربهاران، غلام حیدر زورقی اظهار داشت: برای راه اندازی این طرح‌ها چهار هزار و ۹۵۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال افزون بر چهار هزار نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم در سیستان و بلوچستان فراهم کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۷ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بیش از ۲۸۳ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال در هفته جهاد کشاورزی در این استان در حال بهره برداری است.
وی اظهار داشت: با بهره برداری کامل از این پروژه‌ها که سه هزار و ۱۷۵ خانوار روستایی و عشایری از مزایای آن‌ها بهره‌مند خواهند شد برای هزار و ۵۱۸ نفر شغل دائم و ۱۰ هزار و ۷۹۵ نفر روز شغل موقت در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.
زورقی بیان کرد: طرح‌های قابل افتتاح در سیستان و بلوچستان شامل ۸۵ طرح آب و خاک، ۲۸ طرح تولیدات گیاهی، ۹ طرح تولیدات دامی، ۲ طرح صنایع کشاورزی و غذایی، ۱۱ طرح شیلات آب‌های داخلی، ۱۹ طرح عشایری و سه طرح آبخیزداری است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: برای راه‌اندازی این طرح‌ها بیش از ۵۵ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 453708
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *