التماس امروز اروپا به ایران دست آورد ولایت فقیه است/ وزیر نیرو از توصیه یک وعده غذا بمیرد/صدا و سیما بخاطر پول، سلبریتی های خارج گرا را بزرگ نکند

24 خرداد 1398 ساعت 13:47

امام جمعه چابهار گفت: قدر عزت نظام اسلامی و در راس آن رهبری را بدانیم ما ملتی بودیم که برایمان از اروپا بیایند و التماس کنند که مذاکره کنید یا به ما فرمان می دانند به رضا خان می گفتند باید بروی و رژیم پلید محمدرضا را آوردند و تصمیم گیرنده بودند.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز افزود: اقتدار و مقاومتی که مقام معظم رهبری از آن دم زدند که الگویی برای مسلمانان شده است، وزیر خارجه آلمان می آید و التماس می کند که شما برجام را تغییر ندهید و جواب دندان شکنی گرفت و رفت.

وی با اشاره به دیدار دو روز قبل شینزوآبه با مقام معظم رهبری تشریح کرد: بعد از آن وزیر خارجه ژاپن می آید و رهبر انقلاب بنا به خواسته شینزوآبه در پاسخ به ترامپ می گوید ما رئیس آمریکا را شایسته جواب دادن نمی دانیم و می گوید ما اصلا به آمریکایی ها اعتماد نداریم و هرگز با آنها مذاکره نمی کنیم.

وی آمریکا را نابود شدنی دانست و تصریح کرد: این مقاومت است که اینچنین رئیس یک کشور ملتمسانه می گوید ما خواهان صلح هستیم و آقا می فرمایند اینکه آمریکا می گوید ما در پی براندازی نیستیم غلط کرده چون قدرت و توانایی آن را ندارد و اگر آمریکا بداند در جنگ نتیجه می گیرد مطمئنا وارد می شود.

خطیب نماز جمعه چابهار با انتقاد شدیداللحن نسبت به وزیر نیرو ادامه داد: به دولتمردان سفارش می کنم قدر رهبری و ملت را بدانید، آقای وزیر نیرو حرف چرت نزن این دروغ را از کجا درآورده ای که مردم سه وعده غذا نخوردند دختر و پسر تو در خارج چه می کنند این حرف های نفهمی را از کجا می آوری.

وی اذعان کرد: دو شب قبل آمریکاییها دزدکی وارد عراق شدند و این عزت در سایه ولایت فقیه است و هجمه فسادطلبان به ولایت فقیه بر همین است و ترامپ از اول ریاست جمهوری خود تاکنون ۱۰ هزار و ۱۱۱ ادعای دروغ کرده است آیا با چنین کسی می توان مذاکره کرد.

حجت الاسلام موسوی وظیفه رسانه را در انقلاب خطیر دانست و تاکید کرد: صدا و سیما با پول های کلان بعضی افراد را بزرگ می کند اشخاصی که ننگ شان می شود فرزندشان را در ایران به دنیا بیاورد و بچه اش را در خارج به دنیا می آورند و ایران خانه شهدا است و خدا نمی خواهد که این آشغال ها فرزندانشان را در این سرزمین پاک به دنیا بیاورد این ها باید بچه هایشان را در همان کثافت خانه ها به دنیا بیاورند.

وی بیان کرد: اساس حکومت سعودی از انگلیس بر گرفته شده تا هیچوقت اتحادی میان مسلمانان برقرار نشود و تفرقه مانع گسترش اسلام در دنیا شود و تخریب قبور اهل بیت یکی از هجمه های این کفار بود.

امام جمعه چابهار گفت: در مدینه قبر حضرت خدیجه و حضرت حمزه را تخریب کردند و هشتم شوال قبور بقیع را برای از بین بردن مکتب اهل بیت به خرابی کشاندند و امروز ایران در دنیا به قدرت مطلق تبدیل شده است.

وی ایران را بانی صدور انقلاب در دنیا دانست و عنوان کرد: امروز کربلا به مرکز قیام اسلام علیه کفر جهانی تبدیل شده است بیش از ۳۰ میلیون نفر پای پیاده در اربعین شرکت می کنند، نه تنها وهابیت نتوانست اسلام ناب نبوی را از بین ببرد بلکه ریشه کفر توسط اسلام در حال نابودی است.

وی با اشاره به قیام مردم یمن ادامه داد: یمنی ها امروز سعودی را به زانو درآورده اند حشد الشعبی قدرت را در حجاز به قدرت خواهند گرفت و حرم اهل بیت را توسعه خواهند داد.

وی با اشاره به سالروز انقلاب فرهنگی در سال ۵۸ تاکید کرد: مدتی دانشگاه ها تعطیل شدند تا رشد و توسعه علمی امروز در دنیا به رتبه های دو رقمی برسد و جوان های ما همت کنند و بتوانند در این مراکز علمی باعث توسعه کشور شوند.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: شهید بخارایی، امانی، نیک نژاد شهدای موتلفه ای هستند که امروز الگوی انسانیت در کشور می باشند و ثمرات این خون پاک را امروز در نشر انقلاب اسلامی در دنیا می بینیم.

امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد:روز دوشنبه سالروز تشکیل جهاد سازندگی است که البته امروز وجود خارجی ندارد، این جهاد نعمت بزرگی بود که جوانان به یاری روستا نشینان رفتند بحث کشاورزی که توسط رژیم منحوس پهلوی نابود شده بود مجدد احیا شد و امیدواریم سپاه با بسیج سازندگی توسعه کشور را بیش از پیش افزایش دهد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453682

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453682/التماس-امروز-اروپا-ایران-دست-آورد-ولایت-فقیه-وزیر-نیرو-توصیه-یک-وعده-غذا-بمیرد-صدا-سیما-بخاطر-پول-سلبریتی-های-خارج-گرا-بزرگ-نکند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir