۰

اجرای پروژه آسفالت روستای تیس به گستره ۱۴ هزار متر مربع

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار گفت: عملیات آسفالت ۱۴ هزار متری روستای تیس با هدف سهولت در رفت و آمد و اجرای طرح زیرساخت گردشگری در محدوده پلاژ چابهار اجرا شد.
اجرای پروژه آسفالت روستای تیس به گستره ۱۴ هزار متر مربع
عبدالرحیم کردی در گفت وگو با چهاربهاران افزود: آسفالت معبر اصلی ورودی روستای تیس با هدف توسعه گردشگری در این روستا و سهولت در تردد در محدوده پلاژ ساحلی منطقه آزاد چابهار آغاز شد.

وی با اشاره به عملیات آسفالت محور ورودی اصلی روستای تاریخی افزود: این عملیات به گستره ۱۴ هزار مترمربع از ابتدای ورودی تا مسجد جامع آغاز و ۱۱ کوچه و معبر اصلی منتهی به این ورودی آسفالت می‌شود.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: ساماندهی روستای تیس با همکاری مردم، اعضای شورای اسلامی و دهیاری تسریع خواهد یافت و می تواند در توسعه گردشگری حائز اهمیت باشد.

کردی با اشاره به اینکه روستای تیس از مناطق مهم گردشگری، تاریخی و تفریحی چابهار و منطقه آزاد است تاکید کرد: این روستا دارای آثار تاریخی نظیر قلعه پرتغالی‌ها، غارهای بان مسیتی و قبرستان قدیمی است و باید به عنوان تنها روستای محدوده منطقه آزاد از نظر زیرساخت‌ها و اجرای کامل طرح هادی، آب، برق و مدرسه و بهداشت مشکلی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر اقدامات خوبی برای ساخت مدرسه و حل مشکلات آب رسانی، بازگشایی معابر و ساماندهی این روستا انجام شده است خاطرنشان کرد: توسعه گردشگری از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد چابهار بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد شد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 453679
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *