با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور انجام شد؛

کلنگ زنی ساخت کمپ گردشگری روستای درک بخش «زرآباد»/ افتتاح فاز نخست کمپ گردشگری نوروز 99

21 خرداد 1398 ساعت 17:44

سرپرست فرمانداری شهرستان کنارک گفت: کلنگ مجتمع گردشگری «درک» بخش «زرآباد» با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور و جمعی از مسئولان محلی به زمین زده شد.


محمد اردونی در حاشیه کلنگ زنی ساخت کمپ گردشگری روستای درک در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: ظهر امروز کلنگ ساخت فاز نخست کمپ گردشگری روستای درک بخش زرآباد شهرستان کنارک با زیربنای ۱۰ هزار متر مربع به زمین زده شد.
 
وی افزود: فاز نخست کمپ گردشگری روستای «درک» با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ساخته می شود.
 
سرپرست فرماندار کنارک با اشاره به اینکه این کمپ گردشگری کاملا به سبک سنتی احداث می شود تصریح کرد: سوئیت های این کمپ به سبک سنتی، سالن‌ها و رستوران‌ها، فضای سبز، بازی‌های کودکانه، کمپ دریایی و گردشگری از جمله امکانات آن است.

وی گفت: مساحت کل این طرح گردشگری ۱۷ هزار و ۵۲۰ متر است.
 
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حاشیه این مراسم گفت: روستای درک در کنار آب‌های نیلگون سواحل مکران از زیباترین و منحصر به فردترین منطقه های گردشگری کشور است.
 
علی اصغر مونسان ادامه داد: با قول مساعدی که سرمایه گذار این طرح داده فاز نخست آن در عید نوروز سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی خواهیم کرد که گردشگری استان سیستان و بلوچستان ارتقا پیدا کند، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان یکی از استان های پر پتانسیل گردشگری و صنایع دستی کشور است.


.

.

.


انتهای پیام/


کد مطلب: 453677

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453677/کلنگ-زنی-ساخت-کمپ-گردشگری-روستای-درک-بخش-زرآباد-افتتاح-فاز-نخست-نوروز-99

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir