۰

خودزنی زن آمریکایی از دست ترامپ!

یک زن فلوریدایی که به گفته خودش از زندگی در کشور تحت هدایت دونالد ترامپ خسته شده بود، با چاقو اقدام به خودزنی کرد.
خودزنی زن آمریکایی از دست ترامپ!
به گارش چهاربهاران به نقل از وب سایت مترو، یک زن فلوریدایی به دلیل خسته شدن در کشور تحت هدایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا خود را با کارد آشپزخانه هدف ضربات متعدد قرار داد.
این زن فلوریدایی به پلیس محلی اعلام کرد به دلیل خسته شدن از شرایط زندگی در کشور دونالد ترامپ اقدام به خودزنی کرده است. این زن ۴۶ ساله که نامش از سوی مقامات محلی اعلام نشد، در اوایل این ماه با ضربات متعدد چاقوی آشپزخانه خود را زخمی کرده بود.
بنا به گزارش پلیس محلی، افسران پلیس در هنگام مراجعت به منزل این زن او را غرق در خون مشاهده کردند. پلیس در گزارش این حادثه نوشت که این زن فلوریدایی گفته از زندگی کردن در کشور تحت هدایت ترامپ خسته است. 
در پی این حادثه، این زن به سرعت به مرکز درمانی بلیک منتقل شد و تحت مراقبت های درمانی قرار گرفت. در گزارش پلیس محلی آمده با استناد به گفته های این زن او در گذشته نیز اقدام به خودزنی کرده است. مقامات محلی فلوریدا هنوز اطلاعات تازه ای از وضعیت جسمانی این زن منتشر نکرده اند.
سال گذشته نیز شبکه ان‌بی‌سی نیوز گزارش داد یک شهروند آمریکایی به علت دستور مهاجرتی دولت ترامپ و دور ماندن از خانواده‌اش خودکشی کرد.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 453642
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *