۰

اجرای ۲۲ پروژه آموزشی در حال ساخت زیرمجموعه آموزش و پرورش شهرستان چابهار

معاون مدیر کل و رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: تعداد ۲۲ واحد آموزشی شامل ۱۸ مدرسه با مجموع ۱۲۸ کلاس درس، یک خوابگاه دانش آموزی مجهز، دو سالن ورزشی پیشرفته و یک استخر شنا سرپوشیده در دست اجرا در این شهرستان می باشند .
حسن نوروزی در گفت و گو با چهاربهاران افزود: تلاش در راه مدرسه سازی، خود جهادی مقدس است و همچنین با توجه به رسالت خطیر آموزش و پرورش در امر مقدس مدرسه سازی، با عنایت خداوند متعال و تلاش و زحمت تحسین برانگیز مجمع خیرین ومعاونت اداره کل ومدیریت آموزش و پرورش و مسئولین مربوطه،شهرستان چابهار طی سه سال گذشته؛ به قطب مدرسه سازی استان سیستان و بلوچستان تبدیل شده است.

وی به اهمیت بالای فضای آموزشی و تاثیر آن در روند آموزش اشاره کرد و تاکید کرد: در بسیاری از کشورهای پیشرو در عرصه آموزش، از فضای آموزشی به عنوان معلم ثانی یاد شده واین کشورها قدم های موثری در جهت بهبود سرانه فضاهای آموزشی برداشته اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش چابهار ادامه داد: این اداره به کمک مسئولین مربوطه و خیرین نیک اندیش، توانسته است جهش محسوسی در امر مدرسه سازی داشته باشد که در همین راستا در طول سه سال گذشته هشت مدرسه با مجموع ۴۸ کلاس درس در حوزه آموزش و پرورش شهرستان چابهار به بهره برداری رسیده که منجر به بهره مندی بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان مستعد چابهاری از فضای استاندارد آموزشی شده است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار به پروژه های در حال احداث نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان و مردم شریف و ولایت مدار شهرستان چابهار به زودی شاهد افتتاح مدارس و پروژه های آموزشی خواهند بود که حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی این مجموعه و خیرین بزرگوار بوده است.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 453632
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *