۰

ساخت شناور استاندارد محرکی موثر در رونق صنعت گردشگری دریایی

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان بنادر کشور برای حمایت از تولیدکنندگان شناورهای استاندارد مسافری و گردشگری تمام تلاش خود را به کار می‌بندد.
ساخت شناور استاندارد محرکی موثر در رونق صنعت گردشگری دریایی
به گزارش چهاربهاران بهروز آقایی در بازدید از کارگاه های شناورسازی نصیر، نعمان، نصیر و کارآفرینان شناورهای استاندارد شهرستان کنارک که با هدف رفع موانع و مشکلات و تسهیل فرآیندها در راستای رونق تولید داخلی انجام شد افزود: شناورهای استاندارد باید جایگزین قایق‌های سنتی شود همچنین در سازمان بنادر تولیت اصلی سفرها و تأمین ایمنی و آسایش گردشگران بر عهده معاونت دریایی است اما قطعا احتیاج به بهبود زیرساخت‌ها داریم.

وی تاکید کرد: باید حمایت‌های بیشتری از سرمایه‌گذاران گردشگری دریایی صورت بگیرد سایت‌های گردشگری می‌تواند الگویی برای سایر نقاط دریایی کشور است.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه آمادگی برای مقابله با شرایط اضطرار باید در بنادر عنوان کرد: بندر برای رونق گردشگری دریایی تلاش می کند؛ زیرا به دلیل تقاضای مردم احتیاج داریم ک امکانات گردشگری ساحلی و دریایی بیشتری داشته باشیم.

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سالی که شعارش رونق تولید است فعال شدن صنایع دریایی برای تولید شناورهای گردشگری دریایی حائز اهمیت می باشد که این ظرفیت در کشتی‌سازی‌های کشور وجود دارد.

آقایی تشریح کرد: استفاده از ظرفیت شناور داران و بخش خصوصی به‌عنوان همیار ناجی به ارتقا ایمنی ترددهای دریایی کمک بسیاری کرده است.

وی با اشاره به توسعه شناور سازی در جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن و سازمان‌دهی گروه‌های همیار ناجی می تواند الگوی موفق خوبی در این راستا باشد.

انتهای پیام/
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 453622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *