۰

آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانه جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از شروع ثبت‌نام دوره‌های تابستانه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان خبر داد .
آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانه جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران، دکتر منصور تاجری در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار کرد: ارتقاء سطح دانش، بینش و مهارت نیروی متخصص مورد نیاز برای پیشرفت کشور از ماموریت‌های اصلی معاونت آموزشی این نهاد علمی و انقلابی بشمار می‌رود .
وی با بیان اینکه مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی زاهدان، زابل و ایرانشهر بزرگترین مراکز آموزشی کوتاه مدت تخصصی استان با اساتید حرفه ای است، ادامه داد: این مراکز طی ایام سال اقدام به برگزاری کلاسها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی متعدد با زمینه‌های مختلف برای فراگیران آزاد و کارکنان دولت می‌کنند و در ایام تابستان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و حتی بزرگسالان نیز دوره‌های آموزشی مختلف با شرایط ویژه‌ای طراحی و پیش‌بینی کرده است .
رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان افزود: دوره‌های آموزشی این مراکز برای ایام تابستان شامل دوره‌های آموزشی زبان‌های‌خارجی (انگلیسی- آلمانی- اردو- فرانسه- عربی)، دوره های ترمیک در کلیه رده‌های سنی (کودکان،نوجوانان،بزرگسالان)، دوره های تخصصی مکالمه و بحث آزاد (Listening& Speaking) ، دوره آمادگی آزمون‌های (IELTS,MSRT) و دوره های تخصصی نرم افزارها SPSS ، MATLAB ، MSP می‌شود .
دکتر تاجری تصریح کرد: دوره ICDL ویژه نوجوانان و بزرگسالان، فتوشاپ، فوریت‌های پزشکی، تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک، دوره های حسابداری و دوره های فنی و مهندسی و در مجموع 700 دوره عمومی و تخصصی مهارت محور و دانش گستر نیز از دیگر دوره‌های طراحی شده مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی استان برای ایام تابستان است .
او یادآور شد: تخفیفات ویژه برای دارندگان حکمت کارت( نیروهای مسلح)، فرهنگیان و دانشگاهیان، دانش‌آموزان و دانشجویان جهت حضور در این دوره‌ها در نظر گرفته شده است .
رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: علاقمندان جهت شرکت در این دوره‌ها می توانند از شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته به آدرس زاهدان خیابان دانشگاه - ابتدای بلوار جانبازان مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی زاهدان مراجعه یا با شماره تلفن  33413650و در ایرانشهر خ طالقانی ، مرکز اموزش جهاد دانشگاهی مراجعه یا با شماره تلفن های 37230012_13 و زابل نبش خ مطهری 26 مراجعه یا با شماره تلفن 3228131 تماس حاصل فرمایند .
دکتر تاجری در ادامه به آموزش اشتغال‌محور برای 1000 سرباز وظیفه سطح استان به عنوان یکی از برنامه‌های مهم آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: پس از آموزش موفقیت‌آمیز ۱۰۰۰ نیروی مورد نیاز صنعت گاز استان طرح آموزش ۱۰۰۰ سرباز وظیفه نیروهای مسلح استان را طراحی و تدوین کرده ایم .
وی خاطرنشان کرد: در این طرح آموزش‌های کاربردی را به پادگانها می بریم و ۱۰۰۰ سرباز وظیفه نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه و مرزبانی استان را آموزش مهارتهای عمومی در  حوزه کارآفرینی، اشتغال و مهارتهای زندگی خواهیم داد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 453618
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *