۰

نام نویسی طرح اوقات فراغت در مساجد سیستان و بلوچستان آغاز شد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: نام نویسی طرح اوقات فراغت تابستانه از امروز/دوشنبه/ در کانون فرهنگی هنری مساجد مناطق شهری و روستایی این استان آغاز شد.
نام نویسی طرح اوقات فراغت در مساجد سیستان و بلوچستان آغاز شد
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام مهدی پودینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ها و فعالیت های فرهنگی و دینی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.
وی ادامه داد: مساجد یکی از فعال ترین و با سابقه ترین حوزه ها برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به شمار می آید.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح اوقات فراغت در مساجد ویژه برنامه های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی پیش بینی شده است که توسط افزون بر هزار مربی آموزش داده می شود.
وی اظهار داشت: سال گذشته ۳۲ هزار نوجوان و جوان سیستان و بلوچستان از برنامه‌های طرح اوقاف فراغت این نهاد در مساجد بهره مند شدند.
حجت الاسلام پودینه با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در تقویت و تعمیق باورهای دینی و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در میان جوانان و نوجوانان دارند گفت: در طرح‌های اوقات فراغت مساجد چند اصل مهم نظیر محور قرار دادن قرآن، سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)، تقدم تزکیه بر تعلیم و توجه به سبک زندگی اسلامی و تبیین آن به مخاطبان در قالب احکام دینی، قرآن کریم و تفسیر مد نظر است.
وی با بیان اینکه نام نویسی در این طرح به مدت یک ماه ادامه دارد بیان کرد: افراد از تیر می توانند با شرکت در کلاس‌ها از برنامه‌های پیش بینی شده بهره ببرند.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 453614
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *