حمایت از مظلوم و مبارزه با استکبار هدف همیشگی است/ تنها راه نجات اقتصاد همراهی دولت با مردم در رونق تولید است

19 خرداد 1398 ساعت 10:46

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: طبق فرموده امام راحل که همواره به ملت های اسلامی هشدار داده اند و آنها را در خصوص ماهیت جدید استکبار بر حذر داشته اند، حمایت از مظلوم و مبارزه با استکبار هدف همیشگی است.


مولوی عبدالواحد بزرگزاده، در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران افزود: مستکبرین جهانی در ابتدای حرکت خود از شیوه های نظامی در راستای تحقق اهدافشان بهره گرفتند اما با گذشت زمان و ظهور تکنولوژی های جدید این جریان به سوی سلطه فرهنگی روی آورد، به گونه ای که برای تسخیر کشورهای غیرهمسو به ابزار و شیوه های فرهنگی متوسل شدند.
 
وی ادامه داد: امام راحل همواره به ملت های اسلامی هشدار داده اند و آنها را در خصوص ماهیت جدید استکبار بر حذر داشته اند.
 
مولوی اهل سنت چابهار با اشاره به گسترش روز افزون تفکر انقلاب اسلامی که یکی از خواسته های بنیانگذار نظام مقدس اسلامی بود به جهان است، یادآور شد: گسترش این فرهنگ در میان ملت ها منطقه سبب شده که امروز دیگر رژیم منحوس صهیونیستی توانایی مقابله با محور مقاومت را نداشته باشد.
 
وی گفت: باید بدانیم که مخالفت‌ها و دشمنی‌ها با ایران همیشه ادامه خواهد داشت و این امر در هر دوره‌ای به شکلی بروز می‌کند گاهی با ترور شخصیت‌های علمی و اصلی نظام، در دوره‌ای با هجمه نظامی، دوره‌ای با تهاجم فرهنگی و اکنون هم محاصره اقتصادی خود را نشان می دهد.
 
تنها راه نجات اقتصاد همراهی دولت با مردم در رونق تولید است
مولوی بزرگزاده تصریح کرد: در زمانی که کشور در تحریم همه جانبه است باید همه اجزای کشور به گونه‌ای طراحی شوند که از آن در برابر تهدیدها حفاظت کند و مسیر رسیدن به اهداف را هموار سازد.
 
وی ادامه داد: رونق تولید در شرایط كنونی تنها راه نجات اقتصاد كشور و لازمه آن همراهی دولتمردان و مردم با تولیدكنندگان است.
 
مولوی  اهل سنت خاطرنشان کرد: هر زمان که مردم محور تولید باشند اقتصاد دیگر قابل تحریم شدن نیست و حداکثر مقاومت اقتصادی زمانی بروز می‌کند که بدنه مردمی فعال شوند.
 


کد مطلب: 453610

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453610/حمایت-مظلوم-مبارزه-استکبار-هدف-همیشگی-تنها-راه-نجات-اقتصاد-همراهی-دولت-مردم-رونق-تولید

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir