مقاومت حاصل التماس امروز آمریکایی ها برای مذاکره است/ توسعه تولید داخلی راه برون رفت از تحریم های ظالمانه

17 خرداد 1398 ساعت 13:28

امام جمعه چابهار گفت: تجربه انقلاب اسلامی نشان داده هر جا مقاومت کرده ایم پیشرفت حاصل شده و هر کجا به میل طرف مقابل عمل کرده ایم متوقف مانده ایم.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: امروز سالروز دفن امام راحل می باشد، در بیان شخصیت امام همان مطلبی که مقام معظم رهبری در مراسم روز ۱۴ خرداد فرمودند بسیار زیبا بود، امام انقلابش تاسیس یک مکتب فراموش شده بود.

وی تاکید کرد: اصل مکتب مقاومت مربوط به قرآن و وجود نازنین رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می باشد که امام راحل با پایه گذاری این مکتب به همه فهماندند که مسلمان نه ظالم است و نه ظلم پذیر می باشد.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: این مکتب مقاومت و استقامت به سادگی به دست نیامده است، دشمن می خواست ایران را به هفت کشور تبدیل کنند و بلافاصله در کردستان عراق برای استقلال و جداسازی رای گیری کردند و حاج قاسم سلیمان در آنجا رفت و مانع این جدا سازی شد.

حجت الاسلام موسوی مطرح کرد: این برنامه برای درگیری بین کشورهای جداسازی شده بود تا چپاول و غارت نفتی خود را انجام دهند، این تفکر غلطی که در میان دانشگاهی هایمان وجود دارد و می گویند ایستادگی در برابر آمریکا امکان ندارد و دیدیم که امام راحل چگونه شجاعانه در برابر دشمن ایستاد.

وی با بیان اینکه مقاومت ما باید امیدوارانه باشد نه مأیوسانه اذعان کرد: باید با شجاعت و مبتکرانه هر بن بستی را بشکنیم وقتی نمی دهند خودمان تولید و خواهیم ساخت، ما گذشته خودمان را ببینیم تمام دانشمندان گذشته ایرانی بودند و علمای بزرگ دنیا از اهل سنت و ایرانی بوده اند.

امام جمعه چابهار عنوان کرد: امام به ما یاد آوری کرد از شرایط مقاومت باید با تعقل و اندیشه در مقابل استکبار مقاومت کنیم نه با احساس و بدون برنامگی، یکی از توانایی ها و ظرفیت های جمهوری اسلامی ایستادگی با دست خالی در مقابل زورگویان بوده است.

وی با عنوان اینکه روزی نبود که صدام شهری را موشک باران نکند تشربح کرد: در برابر تحریم های امروز وضعمان نسبت به آن روزها وضعمان بدتر نیست و قدرتمان بالاتر است، امروز ایران به عنوان کانون دکترین غرب و چهارمین قدرت موشکی دنیا شده است.

امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: آمریکا بزرگترین کشور دارای معتاد، فساد اخلاقی و شکست سیاسی می باشد، اولش تهدید کردند ما ناو می فرستیم و بعد گفتند ملت ایران تروریست می باشند و الان التماس می کنند بیایید مذاکره کنیم و این ثمرات مقاومت است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453596

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453596/مقاومت-حاصل-التماس-امروز-آمریکایی-مذاکره-توسعه-تولید-داخلی-راه-برون-رفت-تحریم-های-ظالمانه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir