۰

اجرای طرح سه روزه نظارتی بازار چابهار در آستانه عید سعید فطر

رئیس صنعت، معدن و تجارت چابهار گفت: برای نظارت بر بازار چابهار و جلوگیری از گران فروشی و کم فروشی به شهروندان، طرح نظارت سه روزه بر کلیه اصناف آغاز شده است.
اجرای طرح سه روزه نظارتی بازار چابهار در آستانه عید سعید فطر
هادی اکبری در گفت و گو با چهاربهاران افزود: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید فطر، طرح تشدید نظارت بر کالاها و خدمات پر مصرف توسط اداره صنعت ،معدن و تجارت چابهار در حال برگزاری می باشد.

وی با اشاره به نظارت بر اصناف مذکور تاکید کرد: عمده فروشان میوه و تره بار، عمده فروشان مواد غذایی، عمده فروشان مواد پروتئینی و لبنی، تعمیر کاران اتومبیل، کفش فروشیها، لاستیک فروشی ها، خیاطان، سوپر مارکتها، آب فروشی ها، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات و میوه فروشی ها مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی با اشاره به نظارت بر قنادی ها، دکه بازار، ابزار آلات ساختمانی و کارواشها ادامه داد: نظارت بر توزیع گوشت منجمد گوساله و شکر تنظیم بازار و رسیدگی به گزارشات ستاد خبری و شکایات مردمی من جمله اقدامات در این مدت خواهد بود.

رئیس اداره صنعت و معدن چابهار تشریح کرد: در بازرسی های انجام شده در سه روز اخیر، واحدهای متخلف شناخته شده و پرونده متشکله جهت صدور حکم مقتضی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی با اشاره به اسامی مربوطه متخلف خاطرنشان کرد: دو واحد آرایشی و بهداشتی، دو واحد سوپر مارکت، سه واحد کفش فروش، چهار واحد تعمیر گاه اتومبیل، یک واحد عمده فروشی، سه واحد ابزار آلات ساختمانی، یک واحد کارواش و یک واحد رنگ فروشی به دلیل تخلف گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت تشکیل پرونده شدند.

انتهای پیام/
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 453579
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *