مبارزه با مستکبران دنیا با ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین

9 خرداد 1398 ساعت 12:52

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همه مردم باید با وحدت و یکپارچگی همراه و همگام با مسلمانان روزه‌دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین را سر دهند.


عبدالرحیم کردی در گفت وگو با چهاربهاران ضمن دعوت از کارکنان، تجار، بازرگانان منطقه و عموم مردم چابهار جهت حضور گسترده در راه‌پیمایی روز جهانی قدس افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، جمعه استقامت، پایداری و مبارزه با دشمن بشریت امروز، اسرائیل اشغالگراست.

وی تاکید کرد: در یوم‌الله روز قدس مردم روزه‌دار که قریب به یک ماه به خودسازی معنوی پرداخته‌اند با وحدت و یکپارچگی همراه و همگام با مسلمانان روزه‌دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا ندای دفاع از مردم مظلوم فلسطین را سر می‌دهند.

مدیر عامل منطقه آزاد چابهار ادامه داد: قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ 'مقاومت اسلامی' است که‌برگ آن، یادمان فریادی بی‌کرانه، مظلومیتی بی‌مرز و حماسه‌ای ماندگار از رشادت‌های ملت‌های آزاداندیش در سراسر جهان می‌باشد.

وی تشریح کرد: بدین‌وسیله ضمن دعوت از کارکنان، تجار و بازرگان منطقه آزاد چابهار و همچنین عموم مردم به همراه ملت بزرگ ایران با حضور پررنگ خود در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و با ادای دین و احترام به شهدای راه آزادی قدس، حمایت همیشگی خود را از آرمان قدس شریف، انتفاضه سرافراز و مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام داشته و با شرکت در راهپیمایی عظیم و شکوهمند روز قدس فریاد «مرگ بر اسرائیل» خود را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

کردی خاطرنشان کرد: قدس قبله اول مسلمین جهان است و نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری حق ظلم و ستم به آن را ندارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453568

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453568/مبارزه-مستکبران-دنیا-ندای-دفاع-مردم-مظلوم-فلسطین

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir