۰

راهپیمایی عامل آزاد سازی قدس خواهد بود/ مسلمانان جهان از مواضع خود در فلسطین کوتاه نمی آیند

مدرس حوزه علمیه چابهار گفت: اگر مسلمانان جهان با هم متحد شوند هیچ قدرت جهانی نمی‌تواند حقوق آنها را سلب کرده و علیه آنان جنایتی مرتکب شود.
راهپیمایی عامل آزاد سازی قدس خواهد بود/ مسلمانان جهان از مواضع خود در فلسطین کوتاه نمی آیند
مولوی محمد درتکیده در گفت و گو با چهاربهاران افزود: بی تردید موضوع معامله قرن نیز به ورشکستگی قرن تبدیل خواهد شد و قطعا به نتیجه نخواهد رسید.

وی با اشاره به شرکت شیعه و سنی در تظاهرات روز قدس تاکید کرد: ملت ایران ۴۰ سال است که به خیابانها آمده و علیه استکبار و صهیونیست ها شعار می دهند و ملت فلسطین نیز ۷۱ سال است که در برابر استکبار و صهیونیست ها مقاومت می کنند.

وی ادامه داد: نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز جهاني قدس از سوي امام راحل (ره) اقدامي ماندگار در تاريخ بشريت براي دفاع از مردم فلسطين است.

وي تصريح كرد: مسلمانان وظيفه دارند با شركت در راهپيمايي روز قدس؛ ابراز خشم و انزجار از رژيم صهيونيستي، پشتيباني و حمايت خود از مردم فلسطين را اعلام كنند.

مولوی درتکیده گفت: با توجه به انتقال سفارت آمريكا به قدس شريف ملت ايران دوشادوش مسلمانان جهان در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان بار ديگر انسجام ملي خود را به رخ جهانيان خواهند كشاند.

وی تاكيد كرد: حضور در راهپيمايي روز قدس بيانگر تاكيد مجدد امت اسلامي بر مبارزه با ظلم و جور است. وي ادامه داد: حضور با شكوه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس موجب دلگرمي مردم مظلوم فلسطين براي ادامه مبارزات عليه رژيم اشغالگر قدس است.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 453565
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *