۰

مسئله فلسطین قابل گذشت نیست/ نابودی صهیونیسم بخاطر تجاوزات ناحق نزدیک است

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: روز قدس نماد آزادی خواهی، جهاد در راه خدا، دشمن ستیزی و حفظ ارزش های الهی در مقابل اسرائیل غاصب، خونخوار و سرکش است.
مسئله فلسطین قابل گذشت نیست/ نابودی صهیونیسم بخاطر تجاوزات ناحق نزدیک است
رحمدل بامری در حاشیه راهپیمایی روز قدس چابهار در گفت و گو با چهاربهاران افزود: شرکت گسترده مردم چابهار همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله روز قدس، عزت و اقتدار امت اسلامی را در حمایت از قدس شریف به منصه ظهور رساند.

وی روز قدس را نماد اسلام دانست و تاکید کرد: این مناسبت به عنوان روز آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا یکپارچه علیه ظلم و بیداد خروشیده و پرچم عدالت‌طلبی را در جهان برافراشته کنند و ظرفیت و توان خود را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

وی تشریح کرد: اقشار مختلف مردم و گروههای مختلف سیاسی در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای جاوید خلق کردند و به تمام دشمنان فهماندند که همچنان دوستدار نظام و حافظ ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی می باشند.

سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: سران استکبار و در رأس آنها رژیم صهیونیستی از هر توطئه ای برای ضربه زدن به امت اسلامی دریغ نکردند و در چنین شرایطی مسلمانان باید با اتحاد و همدلی در برابر دسایس سازمان یافته دشمنان، مقاومت و ایستادگی کنند.

وی عنوان کرد: دولت آمریکا با حمایت همه جانبه از رژیم کودک کش صهیونیستی، قصد ضربه زدن به امت اسلامی را دارد و این مهم را با دخالت در امور کشورهای منطقه به اثبات رسانده است و در شرایط فعلی مسلمانان باید با حفظ وحدت و پرهیز از هرگونه اختلاف و دو دستگی، به فکر حفظ منافع خود باشند.

وی با بیان اینکه فلسطین همچنان مسئله محوری جهان اسلام و کانون توجه ملل و جوامع جهانی است اذعان کرد: طرح های نافرجامی چون؛ معامله قرن با هدف حذف کامل فلسطین از جغرافیای اسلام، دستاوردی جز شکست برای اسرائیل به دنبال نخواهد داشت.

بامری خاطرنشان کرد: روزی که مردم مسلمان و آزاده جهان برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با رژیم غاصب صهیونسیتی که سالهاست رسوایی اش در نسل کشی، کشتار و شکنجه پیر و جوان، زن و مرد فلسطینی در جهان برملا شده با زبان روزه ندای حق طلبی و عدالت جویی را سر می دهند.

انتهای پیام/
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 453557
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *