۰

انتقال آب دریای عمان به مناطق چابهار پایان مشکلات بهداشتی و بی آبی

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: وضعیت آب شرب شهرستان چابهار مناسب نیست و باید تدابیر و پروژه ای ملی برای انتقال آب دریای عمان به مناطق مختلف چابهار بالاخص روستاهای فاقد دسترسی به آب شرب اتخاذ شود.
انتقال آب دریای عمان به مناطق چابهار پایان مشکلات بهداشتی و بی آبی
به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در محل سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان چابهار برگژار شد افزود: ۵۰ هزار نفر جمعیت حاشین نشین چابهار که در دو هزار هکتار از اراضی حاشیه شهر و در ۱۲ سکونتگاه غیر رسمی زندگی می کنند در شرایط مختلف با خشکسالی های پیاپی و نبود شغل رنج برده اند.

وی با اشاره به بیماری های واگیر دار از قبیل مالاریا بیان کرد: بیماری های از این قبیل مشکلات زیادی را به حاشیه نشینی چابهار افزوده است با پیگیری های صورت گرفته از سوی استاندار سیستان و بلوچستان، بنیاد مسکن سه استان معین هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی جهت ساماندهی حاشیه نشینی در چابهار مستقر شدند.

بامری ضمن انتقاد از وضعیت آب شرب خواستار انتقال آب دریا جهت پایان مشکلات مردم شد ایشان همچنین خواستار سرعت بیشتر ساخت بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی چابهار شد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه های مربوطه باید کارگروه های استانی و شهرستانی را جدی بگیرند و باید موانع این توسعه که شامل مشکلات بهداشتی می شود را سریع تر مرتفع کنیم.

سرپرست فرمانداری چابهار خاطرنشان کرد: معظل حاشیه نشینی در چابهار و کنارک در یک چشم انداز ۳ تا ۵ ساله قابل حل است.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 453524
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *