۰
مدیر پتروشیمی چابهار خبر داد؛

آغاز فاز اصلی پتروشیمی منطقه آزاد چابهار از سال ۱۴۰۱/ اشتغال ۶۰۰ نیروی مستقیم و دو هزار نیروی غیر مستقیم در دو پلنت پتروشیمی

مدیر پتروشیمی منطقه آزاد چابهار گفت: در حال حاضر خط گاز رسانی به پتروشیمی چابهار از ایرانشهر به چانف رسیده و ساخت خط لوله کشی گاز از پیرسهراب به سمت ایرانشهر فعال می باشد که پیش بینی می شود تا ۳ سال آینده به اتمام رسد.
آغاز فاز اصلی پتروشیمی منطقه آزاد چابهار از سال ۱۴۰۱/ اشتغال ۶۰۰ نیروی مستقیم و دو هزار نیروی غیر مستقیم در دو پلنت پتروشیمی
نادر خان احمدی در گفت و گو با چهاربهاران اذعان کرد: در سال ۱۴۰۱ دو پلنت پتروشیمی چابهار شروع به کار خواهد کرد به طوری که هر پلنت به اندازه پتروشیمی تبریز، شیراز و یا بوشهر ظرفیت تولید خواهد داشت.

وی با اشاره به بکارگیری ۳۰۰ نفر نیروی مستقیم در هر پلنت افزود: جذب نیروهای ما از دیپلم به بالا در همه رشته های عمومی شامل مدیریت، عمران، بازرگانی و مهندسی خواهد بود و محدودیتی برای جذب نیرو نخواهیم داشت.

مدیر پتروشیمی چابهار ادامه داد: از حدود ۶۰۰ نیروی بکار گیری شده ۱۰ درصد فوق لیسانس به بالا خواهند بود و نیروهای کاری ما بیشتر فوق دیپلم و لیسانس می باشند چراکه برای کار در محوطه و نیروی کار به این افراد نیازمند خواهیم بود.

وی با تاکید بر توسعه منطقه با اجرایی شدن فاز اصلی پتروشیمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فاز اول پتروشیمی قرار داریم و به محض رسیدن خط لوله گاز عملیات اجرایی ما آغاز می شود.

احمدی عنوان کرد: چابهار قطب سوم پتروشیمی ایران بعد از عسلویه و ماهشهر خواهد بود به طوری که از سال ۹۱ پس از تصویب در هیئت دولت، عملیات احداث پتروشیمی مکران (چابهار) از سوی وزارت نفت و با تفاهم‌نامه‌ای به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) واگذار شد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 453506
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *