۰

اجرای دوره های مربیگری درجه ۳ جهشی برای ارتقای شاخص های ورزشی در چابهار

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: به منظور برگزاری هفت دوره تخصصی ورزشی مربی گری برای مربیان دارای کارت آمادگی جسمانی درجه سه ثبت نام از افراد دارای شرایط آغاز شده است.
اجرای دوره های مربیگری درجه ۳ جهشی برای ارتقای شاخص های ورزشی در چابهار
عمر بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران اذعان کرد: علاقمندان به شرکت در دوره های مربی گری می توانند در رشته های کارگاهی، ایروبیک، آبی و دوره مربیگری بدمینتون شرکت کنند.

وی با اشاره به آغاز پیش ثبت نام این دوره ها افزود: جهت شرکت در دوره های مربوطه داشتن کارت آمادگی جسمانی درجه ۳ الزامی می باشد و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۵۳۲۰۸۰۶ تماس حاصل کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: کارگاه کار با دستگاه های آمادگی جسمانی ویژه آقایان و بانوان، کارگاه توجیهی پیلاتس، ایروبیک درجه ۳ و درجه ۲ من جمله این رشته ها می باشد.

وی با اشاره به برگزاری دوره ورزش در آب تاکید کرد: دوره شنا مختص آقایان و بانوان برگزار می شود و داشتن کارت مربیگری شنا جزو الزامات شرکت در این دوره خواهد بود.

بلوچ با اشاره به اهمیت برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ بدمینتون عنوان کرد: مربی گری و داوری درجه ۳ بازی های بومی و محلی برای علاقمندان به این رشته اضافه شده است همچنین افرادی که کارت مربیگری شنا ندارند بعد از گذراندن دوره پیشنیاز می توانند در دوره مربی گری ورزش در آب شرکت کنند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 453498
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *