۰

برنامه فرمول یک سالن ژیمناستیک چابهار را تجهیز کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: علی ضیا مجری برنامه فرمول یک که از ساسان پرکان ژیمناستیک کار چابهاری برای شرکت در این برنامه دعوت کرده بود امروز با حضور در چابهار سالن ژیمناستیک این شهرستان را تجهیز کرد.
برنامه فرمول یک سالن ژیمناستیک چابهار را تجهیز کرد
عمر بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران اذعان کرد: علی ضیا امروز با باشگاه داران تهرانی به نام گروه اکسیژن با خرید ۱۵ قلم وسائل اصلی رشته ژیمناستیک نسبت به تجهیز سالن مدیریت بحران گلشهر این شهرستان اقدام کردند.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری فیلم فرمول یک در این خصوص افزود: گروه اکسیژن در تهران تنها کار ورزشی انجام می دهند و این اولین اهدایی کار خیرخواهانه ای است که توسط این گروه در شهرستان چابهار انجام می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: استعدادهای ژیمناستیک چابهاری در گذشته از کمبود وسایل ورزشی رنج می بردند که هم اکنون با تجهیز سالن مربوطه این رشته ورزشی به صورت حرفه ای در شهرستان انجام می شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پزشکی ورزشی در سالن اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین ظهر امروز این گروه ورزشی کارگاه آموزشی را به منظور کاهش آسیب های ناشی از ورزش برای جمعی از مربیان چابهاری اجرا کردند.

بلوچ خاطر نشان کرد: پخش و ضبط فیلم از ورزشکاران ژیمناستیک کار چابهاری من جمله برنامه های سفر این گروه به چابهار خواهد بود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 453492
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *