۰

دیدار دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار با خانواده شهید حامد بزی+ تصاویر

به منظور تکریم خانواده معظم شهدا، به همت دفتر امور ایثارگران دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار با خانواده شهید معظم حامد بزی از شهدای نماز جمعه شهرستان چابهار دیدار کردند.
دیدار دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار با خانواده شهید حامد بزی+ تصاویر
به گزارش چهاربهاران، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در این دیدار معنوی، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا و جانبازانی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی به ‌سزا و ارزشمند داشتند با اهدای جان و مال خود بیشترین خدمت را به نظام و انقلاب اسلامی ارائه کردند و سرمایه‌هایی بسیار ارزشمند برای جامعه برشمرده می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علی دین پرور افزود: ما از وجود شهدا محروم هستیم ولی همین خط شهدا که راه انبیاء است، مایه افتخار ما و جامعه است.

در ادامه دیدار دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با خانواده شهید معظم، حامد بزی، سجادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیان کرد: این شهدا بودند که با قطره قطره خون خود، این انقلاب شکوهمند را در مقابل هجمه های دشمنان بیرونی و داخلی بیمه کردند و با نثار جانشان، اجازه ندادند هیچ گونه خدشه ای،  به کشور عزیزمان وارد شود.

گفتنی است: این دیدار که روز گذشته به همت دفتر امور ایثارگران دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار صورت گرفت، اعضای هیأت رئیسه، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از اعضای هیئت علمی و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار حضور داشتند و به خانواده معظم شهید، حامد بزی لوح تقدیری به رسم یادبود اهدا شد.

دانشجوی بسیجی، شهید "حامد بزی" در ۲۸ مهرماه سال ۹۱ در حادثه تروریستی، توسط مزدوران استکبار به شهادت رسید.



.

.

.


انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 453490
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *