تکذیب گلوله خوردن پسر فرماندار ویژه شهرستان چابهار/ تشابه فامیلی پدر فرد مضروب با فرماندار

23 ارديبهشت 1398 ساعت 18:41

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گلوله خوردن پسر رحمدل بامری سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان را تکذیب کرد.


به گزارش چهاربهاران بعد از انتشار عکس و مطلبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی به سمت پسر فرماندار چابهار هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرد.

هوشنگ بامری معاون سیاسی فرمانداری چابهار ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار ما گفت: موسی بامری فرزند رحمدل بامری ساکن دلگان سیستان و بلوچستان که ظهر امروز توسط اشرار مجروح شده است تنها دارای تشابه اسمی و فامیلی پدرش با فرماندار ویژه شهرستان چابهار می باشد.

وی ضمن اعلام سلامتی خانواده فرماندار چابهار افزود: شهید رحمدل بامری بسیجی ساکن دلگان سیستان و بلوچستان که چندین سال قبل توسط اشرار منطقه به شهادت رسیده بود، امروز هم فرزند ایشان مجروح شده است و این مورد تنها تشابه اسمی می باشد.

رئیس بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار در خصوص این شایعه به چهاربهاران گفت: در حال حاضر در بیمارستان چابهار مجروحی که با تیراندازی بستری شده باشد وجود ندارد و خبری از مجروحیت پسر فرماندار نیست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453452

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453452/تکذیب-گلوله-خوردن-پسر-فرماندار-ویژه-شهرستان-چابهار-تشابه-فامیلی-پدر-فرد-مضروب

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir