۰

توسعه شهری چابهار با لایحه الحاق به منطقه آزاد/ فنی تر شدن سازوکار مدیریت شهری در پیوستن چابهار به منطقه

معاونت هماهنگی عمرانی فرمانداری ویژه چابهار گفت: با پیوستن چابهار به منطقه آزاد مدیریت ها و معاونت های قوی تری در توسعه زیربنایی شهر به وجود خواهد آمد.
توسعه شهری چابهار با لایحه الحاق به منطقه آزاد/ فنی تر شدن سازوکار مدیریت شهری در پیوستن چابهار به منطقه
عادل عفتی در گفت و گو با چهاربهاران اذعان کرد: بسیاری از معاونت هایی که در خدمات شهری سازمان منطقه آزاد وجود دارد در شهرداری چابهار به صورت تخصصی وجود ندارد که با تصویب لایحه الحاق شهر چابهار به منطقه آزاد می توان بهره برداری و خدمات رسانی بهتری به مردم انجام داد.

وی با اشاره به متراژ منطقه آزاد چابهار افزود: وسعت شهر چابهار با منطقه آزاد تقریبا یکی ست ولی جمعیت تقریبا در منطقه صفر ولی در چابهار تراکم جمعیت وجود دارد که با این لایحه همگون خواهد شد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: چه ایرادی دارد خدمات پیشرفته تری در چابهار انجام شود، آن هم در زمانی که در شرایط کنونی منطقه آزاد با فنس و دو درب گیت احاطه شده است.

وی با اشاره به بررسی موشکافانه این لایحه تاکید کرد: باید بندهای پیشنهادی این لایحه که توسط دولت به مجلس پیشنهاد شده به صورت علمی بررسی و تجزیه و تحلیل شود.

وی با نگاه مثبت به تاثیر مثبت این لایحه خاطرنشان کرد: من به صورت شخصی نه به عنوان معاون فرماندار موافق این لایحه می باشم چرا که خدمات رسانی به شهر و مردم تخصصی تر و با رشد بیشتر در ارائه خدمات شهری همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۱۹
کد مطلب: 453451
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *