۰

واگذاری ۵ مکان ورزشی چابهار با اجاره ۳ ساله/نگاه ویژه طرح های ورزشی غنی سازی اوقات فراغت به حاشیه شهر

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار گفت: در راستای اجرایی کردن سیاستهای اصل ۴۴ قانون به تعداد ۵ اماکن ورزشی به وسیله اداره کل استان با کلیه لوازم و تجهیزات چابهار به صورت اجاره یک تا سه سال واگذار می شود.
واگذاری ۵ مکان ورزشی چابهار با اجاره ۳ ساله/نگاه ویژه طرح های ورزشی غنی سازی اوقات فراغت به حاشیه شهر
عمر بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران تشربح کرد: لیست اماکن قابل واگذاری از طریق مزایده شهرستان چابهار، سالن ورزشی کوثر چابهار، چمن مصنوعی گارکندی، چمن مصنوعی تیس، سالن ورزشی تیس و سالن ورزشی نگور می باشد.

وی با اشاره به جزئیات اگهی مزایده واگذاری اماکن ورزشی تک نوبتی افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت ثبت نام پس از دریافت توکن از دفتر پیشخوان دولت به سامانه ستاد ایران به نشانی http/ setadiran/setad/ cms مراجعه کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار ادامه داد: ورزش باعث توسعه و نشاط در زندگی می باشد از این رو جلوگیری از موازی کاری بین ارگانهای دولتی، اطلاع رسانی پایگاه های غنی طرح اوقات فراغت و توجه به اوقات فراغت جوانان در تابستان در دستور کار قرار دارد.

بلوچ تاکید کرد: در اجرای طرح های غنی اوقات فراغت از ظرفیت سازمان های مردم نهاد شهرستان استفاده می شود همچنین در اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت به حاشیه شهر نگاه ویژه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امر ورزش باعث جلوگیری از بلایای اجتماعی و صدمات انسانی می شود و امیدواریم توجه له این امر با تدابیر و تصمیمات در پیش رو بیش از پیش در تحقق راهبرد ورزشی افزایش یابد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 453450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *