امام جمعه شهرستان چابهار:

منویات رهبر انقلاب باید مدنظر دولت باشد/ دشمن با تهاجم فرهنگی و هنری به مقابله با انقلاب اسلامی آمده است

20 ارديبهشت 1398 ساعت 14:46

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: دولت باید تمام اقدامات خود را طبق منویات رهبر انقلاب و تاکیدات ایشان هماهنگ کند و در تصمیماتی که اتخاذ می کنند منافع ملی کشور را مدنظر داشته باشند چرا که مماشات در مسئله برجام قابل پذیرش نیست.


به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا بیان کرد: همه ما باید از این ماه و فضایلش بهره و غنیمت ببریم و به آموزه های قرآن کریم عمل کنیم و هر چه به دستورات الهی عمل کردیم، نصرت الهی نصیب ما شد و هر جا از این آموزه ها فاصله گرفتیم، ضربه خوردیم چون از قرآن و دستوراتش غفلت کردیم و تلاوت قرآن با تدبر و تعمق باشد.

وی با انتقاد از افرادی که خود را پیرو اولو الامر میدانند، ولی در عمل به اعلان اول ماه، به تبعیت از اولو الامر مبارک رمضان را تبعیت نمی کنند، یادآور شد: این افراد خود را در تبعیت از اولو الامر مقید بدانند، چطور که از نظام جمهوری اسلامی مطالبات فراوان دارند.

خطیب جمعه شهرستان چابهار ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه تصریح کرد: پیامبر(ص) محبت حضرت خدیجه (س) نسبت به خود را عنایت الهی می‌دانست زیرا خدیجه(س) گوی سبقت در میان بانوان امت اسلامی را برده است، بنابراین مقام حضرت خدیجه(س) بالاتر از آن است که ما بتوانیم آن را تفسیر کنیم و این بانوی بزرگوار در ترویج اسلام کمک شایانی به پیامبر بزرگ اسلام کردند.

وی با اشاره به اینکه اخیرا در بعضی از مدارس، به اسم شادی، فرهنگ ابتذال را ترویج میکنند افزود: این حرکات مذبوحانه، در صدد تربیت نیرو برای دشمنان اسلام است و تنها ایمان و باورهای انقلابی ما تامین کننده نظام جمهوری اسلامی و کمال ماست و پیمودن مسیر انقلاب با پیمودن گام های انقلابی میسر است.

وی ادامه داد: پیشرفت کشور فقط با روحیه اسلامی و انقلابی مقدور است، عده ای قصد استحاله انقلاب را دارند و باید مواظب سند ۲۰۳۰ باشیم که در حال نفود در عرصه‌های مختلف جامعه ما هستند و همه باید هوشیار باشیم که دشمن در حال پیشروی است.

حجت السلام موسوی گفت: بیانات مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب باید مدنظر دولت باشد مردم از قطعنامه شورای عالی امنیت ملی حمایت می کنند و این حمایت در سایه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب می باشد.

وی تاکید کرد: مسئولین در این ماه مبارک تلاش کنند تا اقلام ضروری مردم را در اختیار مردم قرار دهند و در این ماه مبارک با مشکل تهیه اقلام ضروری دغدغه مردم نباشد تا تهیه مواد غذایی روزه داران آسانتر باشد.

حجت الاسلام موسوی مطرح کرد: سیاست سالیان طولانی آمریکا ستمگری بوده، امروز نیز ترامپ همان راه را در پیش گرفته است و میگوید تنها از شما فعالیت هسته‌ای نمی خواهیم و باید کشور معمولی باشید.

خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد: دنیای استکبار قابل اعتماد نیست دشمنان می خواهند ایران در برابر زورگویی های آل سعود، صهیونیسم و آمریکا سر خم کند و واکنشی نشان ندهد.

وی تشریح کرد: هر کجا که پیرو ولایت فقیه باشید مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده اید و هر کجا که نیز از رهبری فاصله گرفته شود دشمن از آن شکاف سواستفاده خواهد کرد و شروع به تبلیغات رسانه ای دروغین می‌کند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که صدام نیز روزگاری دوست صمیمی آمریکا بود اما در نهایت توسط همین دوست صمیمی اعدام شد لذا عاقبت آل سعود نیز از هم اکنون قابل پیشبینی است.

وی در ادامه به بیانیه اخیر شورای امنیت کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: سرانجام متعاقب عهدشکنی علنی آمریکا و خروج از برجام باعث شد تا ما تصمیم به خروج از برجام بگیریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453442

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453442/منویات-رهبر-انقلاب-باید-مدنظر-دولت-باشد-دشمن-تهاجم-فرهنگی-هنری-مقابله-اسلامی-آمده

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir