۰
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چابهار خبر داد:

پایان سه پروژه راهسازی و عملیات زیرسازی در بخش دشتیاری چابهار

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان چابهار گفت: سه پروژه راهسازی و عملیات زیرسازی با اعتباری بالغ بر ٢٧میلیارد ریال در بخش دشتیاری چابهار به پایان رسید.
پایان سه پروژه راهسازی و عملیات زیرسازی در بخش دشتیاری چابهار
علی بامری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: با توجه به گستردگی روستاها و نبود راه مواصلاتی در برخی از روستاهای منطقه دشتیاری دسترسی  و رفت و آمد برای روستائیان به مراکز بخش و شهرستان به سختی امکان پذیر بود.

وی ادامه داد: یک اکیپ برای ترمیم بازسازی و نوسازی روستا در دستور کار این اداره قرار گرفت و بدون فوت وقت کار در روستاهایی که هیچ گونه دسترسی به راه نداشته اند آغار شد.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان چابهار افزود: با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلاتی که در تعمیر و نگهداری دستگاههای راه سازی داشتیم در سریع ترین زمان مشکل رفع و دستگاهای مربوط مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه این بازسازی راهی روستایی منجر به کوتاه تر شدن مسیر شده است تصریح کرد: زیرسازی مسیر نوبندیان به دلگان شیخ چراغ بطول ۴.۵ کیلومتر دسترسی دهها روستای پایین دست را به مرکز بخش و شهرستان نزدیکتر می کند همچنین با احداث این جاده از ٢۴ کیلومتر به ١١کیلومتر کاهش مسیر یافته است که یکی دغدغه های مهم مردم منطقه بود.

بامری گفت: یکی از راههای مهم روستایی در بخش دشتیاری راه روستای گراگی که بیش از یک دهه مردم این روستا فاقد راه بودن و حتی تردد برای تانکر آبرسانی به روستا مذکور امکان پذیر نبود و با توجه به وجود ماسه های روان و صب العبور توانستیم کمتر از یک ماه زیرسازی جاده انجام شود و در حال حاضر در این روستا خدمات بیشتری انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وجود بارندگی ها کمتر از دو ماه سه پروژه زیر سازی را با اعتباری بالغ بر ٢٧ میلیارد ریال و بیش از هفت کیلومتر به پایان برسانیم و بزودی پیگیریهای لازم برای آسفالت این پروژه ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 453437
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *