۰
مدیر پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش چابهار:

مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در چابهار برگزار شد

مدیر پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی مرحله قطبی در پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار برگزار شد.
مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در چابهار برگزار شد
ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه مسابقات نوجوان خوارزمی به منظورشناسایی استعداد‌ها وپرورش خلاقیت دانش آموزان است بیان کرد: اصلی‌ترین هدف ما این است که دانش‌آموزان استعداد خود را شکوفا کنند و این مسابقه می‌تواند برای دانش‌آموزان تاثیر زیادی داشته باشد تا بتوانند راه آینده خود را بیابند.

وی با اشاره به آمادگی دانش آموزان برای کسب مهارتهای مختلف در قالب این جشنواره افزود: در جشنواره نوجوان خوارزمی دانش آموزان می توانند در پایان فراغت از تحصیل، مجهز به یک مهارت علمی و فنی باشند که بتوانند در زندگی خود از آن استفاده کنند و علاوه بر کسب مهارت نظری، مهارت عملی نیز بدست آورند.

مدیر پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش چابهار ادامه داد: در این مسابقات 100 دانش آموز در حوزه های ادبیات، زبان انگلیسی، آزمایشگاه علوم تجربی و دست سازه و پژوهش به رقابت علمی پرداختند.

وی گفت: مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی مرحله قطبی با حضور مناطق چابهار، کنارک، نیکشهر، قصرقند، بنت، دشتیاری و راسک، در پژوهش سرای غدیر آموزش و پرورش شهرستان چابهار برگزار شد.
 
انتهای پیام/
 
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 453423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *