۰

توسعه ورزش موج سواری در چابهار/ برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی موج سواری کشور در چابهار

رییس انجمن ورزشهای موج سواری کشور گفت: با توجه به اینکه چابهار تنها محل مناسب موج سواری در ایران است هم اکنون این رشته جایگاه خاصی در این ساحل پیدا کرده است و در تلاش هستیم این رشته ورزشی را ارتقا دهیم.
توسعه ورزش موج سواری در چابهار/ برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی موج سواری کشور در چابهار
به گزارش چهاربهاران، علیرضا رستمی روز گذشته در نشست با دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور و جمعی از مسئولین استانی و محلی در منطقه آزاد چابهار بیان کرد: بندر ساحلی رمین نیز به دلیل موقعیت خاص موج‌های منطقه که شرایط مناسبی را برای موج‌سواری به وجود می‌آورد، در مقایسه با سایر آب‌های ساحلی دریای عمان از موقعیت بهتری برای انجام ورزش موج‌سواری برخوردار است.

وی افزود: ما آمادگی کامل داریم که موج سواری را در استان سیستان و بلوچستان به خصوص چابهار ارتقا دهیم و می خواهیم که این استان به قطب موج سواری غرب آسیا تبدیل شود چرا که این ظرفیت و کشش را دارد.

 رییس انجمن ورزشهای موج سواری کشور گفت: رشته موج سواری در چابهار در اینده جایگاه ویژ ای به خود اختصاص خواهد داد و جز ورزش های مفرح در این شهر می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با حمایت منطقه آزاد، مسابقات انتخابی تیم ملی موج سواری کشور جهت حضور در مسابقات آسیایی، اول تیرماه ۹۸ در چابهار برگزار می شود.

محمداکبر چاکرزهی افزود: مسابقات موج سواری آسیا شهریورماه ۹۸ در کشور ژاپن برگزار می شود که نوجوانان منتخب کشورمان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: موج سواری از جمله ورزش های پنج گانه مورد حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار است که سازمان آماده هرگونه مشارکت و همکاری در این خصوص می باشد.

در این نشست که معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار و دهیار روستای رمین نیز حضور داشتند، ظرفیت های موج سواری چابهار، هماهنگی در خصوص برگزاری تور های موج سواری، چگونگی بهره برداری از سایت موج سواری بندر صیادی-گردشگری رمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 453422
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *