۰
امام جمعه اهل سنت کنارک؛

مرگ بر آمریکا گفتن اعلام انزجار ماست/ دشمنی ما با دولتمردان و سیاست های خصمانه آمریکاست

امام جمعه اهل سنت شهرستان کنارک گفت: گفتن مرگ بر آمریکا اعلام انزجار ما از کینه توزی، غرض ورزی و دشمنی آمریکا در طول چهل سال انقلاب است و این دشمن خون خوار عملا باید نابود شود.
مرگ بر آمریکا گفتن اعلام انزجار ماست/ دشمنی ما با دولتمردان و سیاست های خصمانه آمریکاست
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران گفت: گفتن مرگ بر آمریکا شعار ما برای نشان دادن مقاومت و جنگ با سیاست های غلط مستبدانی می باشد که قصدشان نابودی اسلام و مسلمین است و استفاده از این شعار نه تنها مشکلی ندارد بلکه رواست تا به شکل عملی اجرا شود.

وی با اشاره دستورات اسلام برای مرگ فرستادن به دشمنان افزود: درست است که طی دستور قرآن نباید به کسی ناسزا گفت ولی مرگ بر آمریکا گفتن ناسزا محسوب نمی شود و اعلام انزجار با دشمنی ست که از خون کودک مسلمان برای رسیدن به اهدافش نمی رسد.

امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: ما باید عملا دولتمردان آمریکا را که فکر می کنند دنیا باید از آنها اطاعت کند و دست به هر تجاوز، مسلمان کشی و اسلام ستیزی می زنند نابود کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی ها آمریکا را اهل کتاب دینی می دانند تاکید کرد: استفاده لفظی از دین و در پشت پرده رفتار کردن برخلاف دستورات الهی سواستفاده از دین محسوب و نوعی حیله ورزی به شمار می آید.

مولوی ملکی پور تشریح کرد: ما با مردم آمریکا هیچ مشکلی نداریم و جنگ ما با نظام سلطه آمریکاست کسانی که در دهه های متمادی با سیاست های ظالمانه پرچم خود را افراشته و دست به غارت و خونریزی زده اند.

وی با بیان اینکه اسلام دین صلح و دوستی است خاطرنشان کرد: ما دین آسایش و برقراری صلح در جهان را در دست داریم ولی در بدو اسلام جنگ هایی توسط پیامبر عظیم الشان ما انجام شده که مسلمان را وادار می کند به جنگیدن و جهاد با دشمنان اسلام بروند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 453414
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *