۰

سردبیران اقتصادی رسانه های سراسری و روزنامه های کثیرالانتشار کشور از چابهار بازدید کردند

سردبیران روزنامه های اقتصادی و کثیرالانتشار کشور در سفر به چابهار از نزدیک شرایط و وضعیت توسعه این منطقه آزاد تجاری- صنعتی و نقش آن در توسعه کشور را مورد بررسی قرار دادند.
سردبیران اقتصادی رسانه های سراسری و روزنامه های کثیرالانتشار کشور از چابهار بازدید کردند
به گزارش چهاربهاران، بازدید از پروژه های صنعتی بزرگ این منطقه از جمله مجتمع فولاد مکران و مجتمع پتروشیمی و همچنین بنادر شهید کلانتری و شهید بهشتی از برنامه های این هیئت رسانه ای- مطبوعاتی به سفر به چابهار بود.

سفر سردبیران و دبیران سرویس های اقتصادی مطبوعات کشور به منطقه آزاد چابهار به مدت چهار روز ادامه داشت و در این سفر از طرح های عمرانی و زیربنایی و بخش های گردشگری این منطقه نیز بازدید کردند.

سردبیران اقتصادی رسانه های سراسری و روزنامه های کثیرالانتشار کشور از مجتمع فولاد مکران در منطقه آزاد چابهار بازدید کردند، این مجتمع در پیکره هشتم صنعتی منطقه آزاد چابهار در حال احداث است.

این سردبیران ضمن بازدید از بندر شهید کلانتری و همچنین طرح توسعه بندرشهید بهشتی درجلسه هم اندیشی با مدیرکل بنادر استان سیستان و بلوچستان شرکت ودرجریان آخرین تحولات این بنادر راهبردی قرارگرفتند.

در ادامه تور تجاری- صنعتی منطقه آزاد چابهار از مجتمع پتروشمی توسعه نگین مکران در این منطقه بازدید کردند.

«علیرضا منیری ابیانه» مدیر عامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران در این بازدید وضعیت پروژه، میزان فعالیت های انجام گرفته و برنامه های اقتصادی و صنعتی این مجتمع را برای سردبیران  اقتصادی تشریح کرد.

انتهای پیام/
 
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 453392
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *