۰

تسهیل و تسریع فرآیند واردات کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر چابهار/ اختصاص بخش قابل توجهی از واردات شرکت بازرگانی دولتی ایران به بندر چابهار

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تسهیل و تسریع فرآیند واردات کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر چابهار خبر داد.
تسهیل و تسریع فرآیند واردات کالاهای اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر چابهار/ اختصاص بخش قابل توجهی از واردات شرکت بازرگانی دولتی ایران به بندر چابهار
بهروز آقایی در حاشیه جلسه ای که با حضور معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: تسهیل واردات کالای اساسی و بررسی موانع موجود در استفاده از ظرفیتهای موجود بندر چابهار بیش از پیش در حال رشد و ترقی می باشد.

وی با اشاره به برنامه واردات ۲.۵ میلیون تن کالای اساسی مورد نیاز کشور توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران در سال جدید افزود: بخش قابل توجهی از این میزان جهت تخلیه به بندر چابهار اختصاص خواهد یافت که توسعه همه جانبه تجارت و ترانزیت کالا را سبب می شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: وجود تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری موجود در بندر چابهار آمادگی کامل و هرچه تمامتر فعالیت های بندری برای پذیرش انواع کالا و کشتی در بندر چابهار را گواهی می دهد.

آقایی با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای پهلو دهی شناورها و تخلیه انواع کالاها در بندر چابهار وجود ندارد خاطرنشان کرد: چابهار نقطه اتصال امن برای انواع کالاهای خارجی و داخلی می باشد و می تواند در سریعترین زمان ممکن تخلیه و بارگیری کشتی ها را به دست دهد.
انتهای پیام/
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 453352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *