۰

جانبازان به عنوان سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و برکت کشور هستند/ جانبازان چابهار تجلیل شدند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار گفت: جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های این کشور هستند و باید رشادت این سرمایه‌ها را به کشور و نسل‌های آینده انتقال دهند.
جانبازان به عنوان سرمایه های ارزشمند و مایه افتخار و برکت کشور هستند/ جانبازان چابهار تجلیل شدند
به گزارش چهاربهاران، علی داورنیا ضمن تبریک این روز فرخنده و مبارک به جانبازان عزیز، ولادت باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی که مجاهدت خالصانه در راه حق و آرمان های الهی در دوره های مختلف از خود نشان داده اند و موجب خشم دشمنان قسم خورده کشورمان شدند.

وی ادامه داد: این کار خصمانه آمریکا را که سپاه انقلاب اسلامی را در لیست نیروهای تروریستی قرار داده است را محکوم می کنیم.

وی افزود: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون ایثارگری ها و فداکاری های جانبازان هستیم.

 رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار گفت: جانبازان و ایثارگران از یادگاران و قهرمانان هشت سال دفاع مقدس هستند و باید همه مسئولان به صورت ویژه آنان را تکریم کنند.

وی خاطرنشان کرد: جانبازان با حضور در جبهه‌ های نبرد حق علیه باطل از جان و مال خود گذشتند تا ذره ‌ای از خاک پاک میهن اسلامی به دست دشمنان متجاوز نیافتد.

هوشنگ بامری سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، سالروز ولادت جانباز سترگ کربلا را که مظهر غیرت و شجاعت است به همه پیروان ولایت به ویژه جانبازان رشید و دلاور میهنمان تبریک گفت و اظهار کرد: روز جانباز فرصت مناسبی است که نسل امروز ما علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس(ع) در وقایع دفاع مقدس و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی به مطالعه بپردازند و درس ها و پیام های زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج کنند.

مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان چابهار به مناسبت چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز با حضور حجت الاسلام کریمی امام جمعه موقت چابهار، بامری معاون سیاسی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

در پایان این مراسم از سه نفر از کارمندان جانباز فرمانداری ویژه چابهار و ۱۱ جانباز شهرستان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
 
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب: 453286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *