سپاه پاسداران در عملیات مردم یارى، بازسازى و سازندگى کشور نقش بسزایی دارد/ اتهام آمریکا از طرف همه قشرها محکوم است

21 فروردين 1398 ساعت 15:58

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: سپاه پاسداران در عملیات مردم یارى، بازسازى و سازندگى کشور همیشه در کنار مردم بوده و نقش بسزایی دارد.


به گزارش چهاربهاران، هوشنگ بامری ضمن محکومیت اقدام آمریکا در تروریستی شمردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت انقلاب و بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها است.

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار بیان کرد: ابتکار راهبردی حضرت امام (ره) در تأسیس سپاه و نامگذاری روز میلاد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار، بیانگر پیوند ذاتی این نهاد مقدس انقلابی و پاسداران سلحشور با فرهنگ عاشورا و کربلای حسینی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان چابهار با اشاره به نقش آفرینی نیروهای بسیج و سپاه در دفاع از آرمان ها، ارزش های نظام و اسلام بیان کرد: روحیه بسیجیان و سپاهیان در دفاع از اسلام و کشور مرهون عشق به مکتب حسینی و الگو گرفتن از قیام حضرت اباعبدالله(ع) است.

وی ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‌های، چون حمایت و همراهی با محور مقاومت و رزمندگان اسلام در مصاف با جنگ‌های نیابتی و تروریست تکفیری در منطقه راهبردی غرب آسیا ادامه داشته است.

بامری با بیان اینکه پاسداران و جانبازان و همه خانواده شهدا بر گردن این انقلاب حق دارند گفت: ما مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و پاسداران هستیم، لذا باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: توهین آمریکا به مردم کشورمان و نادیده گرفتن نیروی مسلح سپاه که در یکی از اصول قانون اساسی به آن اشاره شده است و اعلام آن در زمره گروه های تروریستی را محکوم می کنیم.

سرهنگ پاسدار پوراحمدیان فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارد و در اقصی نقاط کشور به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

سرهنگ پاسدار پور احمدیان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از از بدو شکل گیری انقلاب اسلامی در عرصه دفاع از انقلاب حضوری فعال داشته و امروز نیز با همه دشمنان خارجی، منطقه‌ای و برخی کوردلان داخلی مبارزه می‌کند.

به مناسبت روز پاسدار، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه چابهار با همراهی جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی با فرمانده سپاه چابهار دیدار داشتند و در پایان این آیین از فرمانده سپاه شهرستان‌ چابهار با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.



انتهای پیام/


کد مطلب: 453285

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/453285/سپاه-پاسداران-عملیات-مردم-یارى-بازسازى-سازندگى-کشور-نقش-بسزایی-اتهام-آمریکا-طرف-همه-قشرها-محکوم

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir