۰
نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی:

سپاه، سدی مستحکم در برابر آمال آمریکا/ اقدام آمریکا علیه سپاه نشانه شکست های پی در پی در خاورمیانه است

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر دولت آمریکا در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آخرین نشانه ضعف و شکست سیاست آن کشور در خاورمیانه و علیه ملت ایران است.
سپاه، سدی مستحکم در برابر آمال آمریکا/ اقدام آمریکا علیه سپاه نشانه شکست های پی در پی در خاورمیانه است
عبدالغفور ایرانژاد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه امروز برای همه روشن شده است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند این ملت و انقلاب است اظهار کرد: جایگاه سپاه به عنوان خادم ملت ایران برای همگان عیان شده است، امروز وحدت در جمهوری اسلامی در بهترین شرایط قرار دارد و با انسجام بهتر تحت فرامین رهبری و حرکت در مسیر انقلاب ملت ایران پایدارتر از همیشه به پیش خواهد رفت.

وی افزود: کینه‌توزی بی‌پایان نسبت به ایران و ایرانی خدشه‌ای بر اقتدار، عظمت و مشروعیت اخلاقی و بین‌المللی تاریخی‌ترین ملت و کشور جهان وارد نخواهد کرد.

به گفته نماینده مردم چابهار؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هویت انقلاب و بازوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها است.

وی با اشاره به اینکه سپاه ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده خواهی و زورگوئی مستکبران جهانی است بیان کرد: شکست‌های پی در پی ابر قدرت پوشالی و در حال احتضار از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن قدر برایشان سنگین بود که خلاف تمام قواعد بین المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامیده اند.

ایرانژاد ادامه داد: سپاه موجب تضعیف و شکست استکبار در منطقه شده و طبیعی است دشمن به کینه توزی با این نیروهای ارزشی و انقلابی بپردازد.

وی گفت: نیروهای سپاه با حضور مخلصانه و بی ادعا در عرصه اقتصادی و اجتماعی باعث رشد و توسعه کشور در سطح بین المللی شدند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت هایی که سپاه در مقابله با زیاده خواهی و ظلم استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی بدست آورده، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران امروز با استفاده از ظرفیت های قدرتمندی که در اختیار دارد توانسته بعنوان الگوی مردم آزادی خواه مسلمان باشد.

انتهای پیام/




 
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 453281
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *