۰

ارتقاء ايمني و بهره وري بنادر کوچک و اسکله های صیادی و‌ چندمنظوره استان/ اولویت اصلی، لایروبی اسکله های صیادی

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در بازدید یک روزه از سواحل غرب استان، از بنادر صیادی و‌ چندمنظوره جد، زرآباد و‌ تنگ بازدید و با صیادان و لنجداران دیدار و‌ گفتگو کرد.
ارتقاء ايمني و بهره وري بنادر کوچک و اسکله های صیادی و‌ چندمنظوره استان/ اولویت اصلی، لایروبی اسکله های صیادی
به گزارش چهاربهاران، بهروز آقایی گفت: ارتقای ایمنی و بهره وری اسکله های صیادی و‌ چندمنظوره در سواحل استان به عنوان عامل مثبت پویایی، اشتغالزایی و رونق تولید در معیشت و توازن جمعیت مردم منطقه نقش تعیین کننده دارد.

وی افزود: بندر چابهار و سواحل استان علاوه بر پتانسیل های بندری و ترانزیتی دارای ظرفیت ها و‌جاذبه های گردشگری ساحلی و بومی محلی است که توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بخش کمتر شناخته شده، رونق و شکوفایی اقتصادی شهرستان و استان را خواهد داشت.

 مدیر کل بنادر و ‌دریانوردی استان همچنین با تاکید بر وظیفه حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی بر سواحل و بنادر و به عنوان متولی در امر ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در سواحل، صیانت از سرمایه های ملی را به عنوان یک وظیفه همگانی یادآور شد.

آقایی در جریان این بازدیدها، بر تسریع در لایروبی اسکله های صیادی تاکید کرد.

در این بازدید یک روزه، از اسکله چندمنظوره جد، ساحل روستای درک، اسکله صیادی شهید رضایی زرآباد، اسکله صیادی تنگ و‌ فرآیند ساخت اسکله چندمنظوره جدید روستای تنگ در سواحل غربی استان بازدید بعمل آمد و در دیدار مردمی با صیادان و لنجداران به منظور نظارت بر رعایت الزامات ایمنی و بررسی مشکلات؛ توصیه ها و هشدارهای ایمنی جهت ارتقا آمادگی در مواجهه با شرایط اضطرار و بحران خاطرنشان شد.

انتهای پیام/

 
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 453262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *